Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Skoda Joyster

    ach door ons hoog op de wielen staan kunnen we bij gebrek aan parkeerruimte altijd nog OP die fabs etc parkeren. Komt het uitzicht helemaal ten goede
  2. Goed dat je dit van te voren even zegt Skoody, weet ik in iedergeval dat ik me oordoppen mee moet nemen ! Puur voor het geval het me teveel van het goede wordt hoor !!
  3. en werken
  4. hoho, ik heb zeggen en schrijven 3 baletjes kunnen eten omdat frank niet kon delen en al op de parkeerplaats de ene bal na de andere zijn keel liet inglijden ! Met gevolg dat wij allen 3 of 4 ballekes tot ons hebben kunnen nemen !
  5. EdK

    Poetsen

    Klopt., Page toiletpapier in de aanbieding bij AH werkt perfect Alleen af en toe nog een washandje met zeep erover en schoon zijn Henk zijn billetjes
  6. ja was zo lekker Skoody dat menno er niets van heeft gegeten ! Maar het moet gezegd worden inderdaad Ronald je had een lekkere pan met Nasi gemaakt Alleen je zou het vrijdag gedaan maken en dan ga je het zaterdags maken, tsja logisch dat je dan de afspraaktijd niet haalt
  7. Ja dat zou je zeggen, maar heb je die velgen gezien man die wegen 50 kilo p/st dus daar heeft hij de tuning voor nodig om nog vooruit te komen !
  8. Misschien een vraag die geen betrekking heeft tot het spiegel probleem Maar heb jij een lichtschakelaar met een AUTO stand ? Maw als schakelaar in die stand staat gaat hij dan auto van dagrijverlichting over naar gewone verlichting als het schemerig / donkerder word ? Want het verhaal wordt gewoon steeds vreemder, een 1,2 TSI ambition en zelfde spiegel als Granzganger terwijl de goedkoopste uitvoeringen weer wel met spiegel zoals op mijn foto staat zijn uitgevoerd !?
  9. Ja maar de maatvoering die Eduardo opgeeft is precies dezelfde als die van Grantzganger Dus het is een mengelmoessie En als ik foto bekeek van Grenzganger en ik zie dat raam met die zwarte band dan is die totaal anders dan die van ons Net of er een verkeerde raam is geplaatst
  10. EdK

    Poetsen

    nog frustraties van je kleutertijd over gehouden ?
  11. Dus maw zelfde montage als wat Grentzganger heeft En de spiegelvoet van jou heeft ook geen regen en lichtsensor erin ? Want dan is het dus niet GL gerelateerd en is het meer het idee van wat hebben we op de plank liggen daar in de fabriek !?
  12. EdK

    Poetsen

    Ja hij kan de aggregaat en de stofzuiger en al zijn poetsmiddelen wel meenemen met de M&G Staan er genoeg dan die hij kan schoonmaken en poetsen, kan hij ook nog eens 14 wagens kleien !
  13. Nou veel succes om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen !! Moet je echt een mooie meid meenemen !
  14. EdK

    Skoda Joyster

    Heerlijk al die opmerkingen , maar Boo we zullen het je één keer uitleggen Ronald was te laat en zal altijd te laat zijn op groepsfoto's en vandaar dat hij er niet opstaat Frank gaat altijd achteraan staan en dan zo zover achteruit dat hij in het niets valt van de Yeti's En de foto in me onderschrift is mij aangeleverd want in Friesland heb ik 1 ja 1 foto gemaakt en verder alleen maar aan het werk gezet aan spoilers en moeten praten eten en drinken. En met hoogstaand water in de rivier kunnen de fabs en octa's hun waterdichtheidstest doen, wedden dat ze wegdrijven !! :dopey_h4h:
  15. EdK

    Poetsen

    En geen eendje voor in bad erbij ??
  16. EdK

    Skoda Joyster

    Ja hoor vlak langs de waterkant
  17. EdK

    Skoda Joyster

    Frank jij gaat ruzie krijgen met de Boys hoor als je de Joyster zou nemen Heppie die achterraampies al gezien ?
  18. ik zal ook eens in de gaten houden of ik een greenline yeti zie staan En dan eens kijken hoe het daar zit Dealer heeft hem hier zo en zo niet
  19. tuurlijk menno
  20. met frank is helaas alles mogelijk voor een koffie adresje
  21. bedoel dat ze hem loswippen van de raamhouder en dan andersom erop zetten En heeft hij dan nog over een prijskaartje gesproken ? Want ziet hij je probleem in, dus valt er over kostprijzen te praten ? En fifty / fifty over de uren bijvoorbeeld ? er even van uitgaande dat het geen productie fout is
  22. Misschien een stomme opmerking maar kan die spiegel (stang ) 180 graden gedraaid worden tov zijn montage plaat ? Als er dan een kromming inzit komt die dan niet naar boven te staan waardoor je net die 3 cm wint die je moet hebben ?
  23. en als je een spiegel zou hebben als wij ( nieuw ) dek je dan niet de plek af van de spiegel die er nu zit en verwijderd zou worden ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe