Zoals busje al aangaf, velen kunnen dat vermogen niet handelen en is het onverantwoord ! Waarom denk je dat we in nederland met het rijbewijs A tegenwoordig in stappen pas met meer vermogen mogen rijden ?? Vroegel kon je na behalen van rijbewijs elke motor met elk vermogen zomaar kopen en ermee de weg op, en dit heeft heel wat mensenlevens gekost ( berijders maar ook onschuldigen ) En ik wil hiermee niet zeggen dat ze deze wagens met hoog vermogen niet moeten of mogen maken want technisch gezien blijft het een mooi product. Maar vind wel dat er regels tegenover moeten staan voor gebruik op de normale wegen. Maar dat is just mijn mening hoor