Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. http://www.led4ucar.nl/t10-w5w?vmcchk=1 Hier een assortiment van stadslichten, let wel op dat het een selectie is van wel en geen canbus leds. En ja wat betreft de spiegel in de koplamp met leds, de spiegels zijn in principe gebouwd op basis van een normale gloeilamp en zal in de toekomst misschien gaan veranderen als LED gemeengoed gaat worden. Maar wat betreft het stadslicht en zijn functie in het verkeer is het niet zo dat hij het wegdek hoeft uit te lichten voor je ! Het is meer voor gezien worden in verkeer in daglicht omstandigheden, dus een led met schijnwerper functie's is zeker niet nodig en kan zelfs hinderlijk worden ervaren door de tegenliggers dan.
  2. En uiteraard het stukje woonwerk verkeer er natuurlijk bij gerekend marco
  3. heee skoda logo is van de yeti 3 verdwenen ???
  4. waarschijnlijk die de wagen bij elkander houd ? maar dank voor vertaling niet vlaming.......
  5. EdK

    Humor

    welk vakje ?? Weet je hoeveel er waren om in te kleuren ?
  6. Moet je me alleen ff uitleggen wat "vijs" is in je lijst. Maar nette prijs voor een beurt, betaal ik graag voor de Yeti
  7. Heeft hij nu een sleutel in zijn hand en trekt hij een kras.......?
  8. http://www.hypercolor.de/2er-Set-LED-Standlicht-W5W-T10-ohne-Fehlermeldung-axial deze heb ik er in zitten resultaat kun je als goed is zien in mijn album met foto's
  9. Hypercolor heeft zo en zo setjes voor wagens van skoda En led4ucar kan je adviseren en indien toch bij canbusled een error kun je hem terugsturen Tsja wel duurder maar wel bepaalde zekerheid hierdoor. emailen met led4ucar is lonend want hebt in algemeen vrij vlug een antwoord terug van hem
  10. Tsja LED verlichting en canbus van de wagen geven wel eens dit soort meldingen die irritant zijn. En ik ga er even van uit dat je de stadslicht leds in de koplamp hebt vervangen ? En heb je hiermee rekening gehouden dat je dus canbus leds moet hebben of heb je normale gebruikt ? Nu kun je inderdaad met weerstanden gaan werken maar als je bij een goede webwinkel hebt gekocht kun je ze ook terugsturen. Wat betreft de stadslicht leds heb ik zelf zonder problemen canbusleds er in zitten van hypercolor.de Maar heb ook leds in de wagen zitten die bij www.led4ucar.nl vandaan komen en waar we 10% korting krijgen bij opgave van dit forum en je ledennaam ( avatarnaam ) Ook bij led4ucar staan er op de website weerstanden te koop die er tussen te plaatsen zijn zonder knip en soldeer werk. Dus dat je daarmee wat kan ? Maar hou er altijd rekening mee dat canbusleds die bij mij probleemloos werken bij een indentieke wagen van een ander evengoed een melding kunnen geven.
  11. je zou nu nog een reis boeken voor alles gesmolten is
  12. Ja die O2 van jou is een gewilde wagen in negatieve zin, je gaat je stiekum afvragen wat de volgende schade zal zijn.
  13. wel 3x is scheepsrecht dus hierna is het toch wel over ? Enne agente zat te bellen ? Handsfree ?? of heeft haar collega haar een boete opgelegd van € 240,00 eurie. En nu als ruilauto een Yeti mee ? Maar zoals anderen zeggen, hoe het nekkie ( lichaam ) even de aankomende tijd in de gaten, want nu hoef je geen last te hebben maar morgen als je lichaam tot rust is gekomen kan het geheel anders zijn..
  14. Staat je te;eoonboek op de sim of in het moebieltje zijn geheugen ? Dat schijnt nog wel eens uit te maken namelijk. Weet alleen niet welk van de 2 de RNS leest daar ik een Zenec 2011 heb en deze leest beide.
  15. EdK

    Ik ben nieuw hier

    Algemene opmerkingen worden gedaan in de naam van de Mod en aan de avatar kun je evenzogoed zien wie het heeft geplaatst. En het niet in dank afgenomen worden.... wel het is geen waarschuwing maar alleen een opmerking en meer niet. En word min of meer gedaan omdat het vaak genoeg wel gebeurd dat het wel een vraag antwoord topic gaat worden. Dus neem het niet te persoonlijk op in deze mvg EdK ( één van de Mods )
  16. EdK

    René Superb

    Welkom Yamsing en zeker geen verkeerde wagen hoor de Superb.
  17. geef eens een weblink van dat kastje erbij zodat we weten wat je ermee bedoeld want denk dat velen niet weten wat je bedoeld op dit moment en je dus ook niet kunnen helpen
  18. Jij kunt hier gewoon een link plaatsen hoor als zijnde www. turboturbo alleen het http word niet geaccepteerd door de forumsoftware
  19. EdK

    Ik ben nieuw hier

    Hallo Bjorn. Allereerst welkom hier op het forum en zou je je vragen mbt de verlichting in het daar voor bestemde topic willen vragen !!?? Dit omdat het hier in Wie ben ik een voorstel topic is en dit graag zo houden. En als later een ander iets wil weten mbt verlichting zal hij ook zoeken in de juiste topics en niet hier in wie ben ik. Bij voorbaat onze dank De Mods
  20. En al gehuurd voor de vakantie ?
  21. Hallo Arie, Dit topic is verplaatst naar de juiste rubriek daar je deze had geplaatst in "wie ben ik " en in wie ben ik stel je je normaal even voor wie je dus bent. In algemeen helpt dit ook mbt snel antwoorden op je vragen krijgen. mvg de Mods Als je in navigatie even zoekt dan vind je bv wat over de Zenec 2011D dat een prima vervanger is !
  22. In handige links staan ze ook als ik goed heb hoor ! En welkom hier. En die smart, zit daar nu ook een 750cc 3 cilinder turbo blok in of is de cilinder inhoud net iets meer ?
  23. De Ibiza wel eens gereden en ondanks dat het veel VAG onderdelen had was het toch mijn wagen niet. Stapte weer toendertijd met plezier de Fabia in die op één of andere manier het net iets meer had. In de Altea plus ook wel eens in meegereden en na een 1 1/2 uur rijden vroeg ik altijd ff te stoppen om me benen te kunnen strekken.
  24. EdK

    Triotje Yeti

    Tsja dat was nog eens een dagje met zon en gezelligheid in het hoge noorden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe