Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Whatsapp

    Als whatsapp blijft als zoals het nu is en niet verweven word met facebook dan blijf ik het gebruiken. Zodra beide worden verweven tot één programma in de nabije toekomst is het bij mij in iedergeval doeg whatssapp En zover ik heb kunnen lezen zijn er nu al mensen die naar andere programma's zijn overgestapt. Dus de toekomst zal het uitmaken
  2. verdorie erik wat moet ik nu met me pasjes doen als je plan doorgaat van geen pasjes ? het word tijd voor een pasjes ruilbeurs te landen, in één klap maak je er een collectors .gebeuren van.
  3. EdK

    fotografie

    Alleen dat houtwerk aan de buitenzijde is al genieten kwa constructie. Zou voor mij al een dag genieten zijn naar het kijken van de constructies die ze gebruiken ...
  4. EdK

    fotografie

    Ja oke dat zie ik nu ook, maar ff uitgaand van megaslot, hoe groot is de sleutel daarvan ? Of is dat mooie stukje handwerk nier meer werkend ? Want dat zou natuurlijk helemaal mooi wezen
  5. EdK

    fotografie

    Hoe groot is die sleutel die je moet meeslepen ?
  6. Tsja één van de beelden 1:17 moet nog plaats vinden dus is nog live te aanschouwen !!!
  7. EdK

    Humor

    :D heerlijk die afrondingen.. :D
  8. dat weet ik , ook met de 1,4 is dit niet te realiseren maar daartegen zou het de Yeti wel nog aantrekkelijker maken.
  9. 5,0 L per 100Km misschien ?
  10. Heb je nog meer info er over Kees ? Want is het pijpje dus de ontsteker ? En wat voor soort bom was het ?
  11. Motor compartiment reinigen heb ik geleerd te. Doen met draaiende motor en uiteraard indien met hogedruk dan de spuitmond op een redelijke afstand houden. De reinigingsmiddelen moeten het werk doen en niet de spuit.
  12. joh ........
  13. Ik ben bang dat je een tipje van de sluier moet gaan lichten Kees
  14. Ja maar Cordoba als je toch de elegance uitvoering hebt ( duurste ) dan mag je toch zeker wel verwachten dat het wel geactiveerd staat ? Kijk als de uitvoeringen die eronder geplaatst staan bepaalde onderdelen niet geactiveerd hebben staan dan kan ik me het nog voorstellen met jou verhaal..
  15. Tsja dat verbruik klopt zeker niet met de opgegeven waardens van de fabrikant Maar ja met beleid je pedaal gebruiken dan kun je hiermee zeker nog wel wat mee bezuinigen. Maar goed de yeti heeft een stroomlijn van een blok beton en dan met wind verbruikt hij inderdaad wat meer brandstof, daartegen als je de wind mee hebt zie je dat ook weer in positief verbruik
  16. EdK

    Citigo

    welkom hier
  17. nee joh want dan had het me niet bekend voorgekomen
  18. Zit het op een stoom locomotief ?
  19. Stomme is dat t me bekend voor komt, kan t alleen niet plaatsen. Is straks weer zo'n Ohja plaatje
  20. muziek instrument ?
  21. Voorraadfles of kan.
  22. Tsja die zie je natuurlijk niet elke dag in nederland, vandaar dat we t niet konden plaatsen....
  23. nee joh zukke rimpels ? kalkoen ? Gaat toch niet zeggen dat het die grijze massa tussen de oren is , he ??
  24. EdK

    Me

    welkom hier, enne erkende Skoda dealer martin schilder te alkmaar ? ?
  25. Darm
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe