Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. welkom hier en nu maar hopen dat de andere kilometers ook veel goeds gaan brengen
  2. Even er vanuit gaande dat ik de Oct 3 niet kan maar wat ik lees er veel wordt bediend vanuit het media ( radio ) systeem. En tsja als je dan kunt resetten via de radio ( volgens mij heb jij een Swing ? ) dan zit het er wel in en kun je dus resetten. Klinkt lullig maar staat volgens mij nergens omschreven op welke wijze je kunt resetten. En tsja stap je dan over op een aftermarket systeem dan zul je het inderdaad missen of het aftermarket systeem heeft canbus aansturing en is er een kleine kans dat het dus wel mogelijk is. En dan denk ik bv in aankomende modellen van Zenec. En anders zit je met handen en voeten gebonden aan VAG en dus aan de Columbus of Admundsun alhoewel die volgens mij onbetaalbaar zijn bij naderhand aanschaffen en laten inbouwen. Of het mogelijk is door middel van een knopje inbouwen achteraf...... heb er nog niets van gelezen, maar indien er al iets over word geschreven in een fora dan verwijs ik je naar de duitse en engelse fora waar vaker van dit soort dingen worden beschreven..
  3. Je onderhoud bij je fabia dus om de 15K of één jaar zal in deze een kleine beurt worden. En wat dit inhoud kun je lezen in het onderhoudsboekje. En van stilstaan wil niet zeggen dat er met de wagen niets gebeurd. Je olie zal door het stilstaan en de korte ritjes meer kans op vocht in olie hebben dan iemand die dagelijks een 40Km per rit rijd. En hierdoor verouderd je olie dus en is het noodzakelijk om de servicebeurt gewoon ook uit te laten voeren Dan aan de hand van je 5000+ km ga ik er even van uit dat je wagen nog in de garantie periode van 2 jaar valt en met dit in je achterhoofd zou ik die beurt dus ook gewoon laten uitvoeren. Mocht er iets defect gaan, dan kunnen ze je nooit aanvallen van ja maar meneer Boydanan u heeft verzuimd uw onderhoud te laten doen.
  4. EdK

    Crash Tom Boonen

    Denk dat we mekaar niet begrijpen , maar dat we uiteindelijk hetzelfde bedoelen.. begrijp ook wel dat de techniek tov de 205 verbeterd is maar de zwakke schakel blijft de persoon achter het wiel wat binnen in de wagen zit met een stel planken die pendalen worden genoemd. En die persoon die die dit met zijn grijze massa mag bedienen is wezenlijk niet veranderd en ondanks de techniek een groter gevaar geworden dan dat hij nog in dat 205je reed met minder PK en vermogen
  5. EdK

    Crash Tom Boonen

    Zoals busje al aangaf, velen kunnen dat vermogen niet handelen en is het onverantwoord ! Waarom denk je dat we in nederland met het rijbewijs A tegenwoordig in stappen pas met meer vermogen mogen rijden ?? Vroegel kon je na behalen van rijbewijs elke motor met elk vermogen zomaar kopen en ermee de weg op, en dit heeft heel wat mensenlevens gekost ( berijders maar ook onschuldigen ) En ik wil hiermee niet zeggen dat ze deze wagens met hoog vermogen niet moeten of mogen maken want technisch gezien blijft het een mooi product. Maar vind wel dat er regels tegenover moeten staan voor gebruik op de normale wegen. Maar dat is just mijn mening hoor
  6. eerlijkheid duurt het langst is het gezegde Alleen met die firma's die veel geld willen verdienen kost eerlijkheid erg veel geld ,wat dan niet in de zakken van de heren verdwijnt
  7. EdK

    Crash Tom Boonen

    Alleen praat je dan wel over veilig in de vorm van in de auto zitten en besturen... Maar voor de medemens in het verkeer word het met zo'n gassie minder veilig dan in dat peugeotje 205
  8. Google maar op spotnet en ga daar maar mee aan de zoek..........meer ga / kan ik je niet vertellen ivm de spelregels alhier op het forum
  9. kleine lettertjes lezen, zal ongetwijfeld wat overin staan
  10. Purschuim ....geeft je oordopen op maat
  11. Achh vind nog meevallen, laten het tenminste nog op een dekzeil vallen. In periode dat ik voor werk dagelijks in vrachtgebouwen van onze nationale trots rondliep heb ik wel ergere stunts gezien en ook met met lijkenkisten op de heftruck. En dan was er alleen respect op moment dat de nabestaanden er nog bij stonden...
  12. Dat is ook niet meer geheel waar, mijn Yetje werd afgeleverd op Dunlop. Maar ook een nieuwe wagen die je geheel naar wens kunt laten inrichten / optuigen moet je ook je banden eis kwa soort en merk op kunnen geven aan je dealer
  13. EdK

    Humor

    Je weet wat dit betekend ...............derrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr uitttttttttttttt
  14. EdK

    Humor

    Japiooooo
  15. Ja en door de warme winter en voorjaar trokken ze eerder dit jaar......
  16. En zo zie je maar er zijn ook tevreden 1,2 tsi rijders in ons midden op de fora's
  17. mwahhh vond wel meevallen @Marco !
  18. Welkom hier, enne kofferruimte ??? daar kunt u lekker in slapen ?
  19. EdK

    Privacy

    Ach ja
  20. Al kijkend zat ik maar wanneer valt hij er uit dat lelijke ding.....
  21. Mmm andere starter alleen, dat houd in dat voorschakelapparaat met condensator evengoed nog stroom afnemen dus tsja haal je dan die bezuiniging die je zegt ? Heb een 3 jaar terug ook een 20 tal tl armaturen voorzien van led tl maar hierbij moest het armatuur wel voor omgebouwd worden. Daar moest de 230 V rechtstreeks op één zijde van een tl voet aangesloten worden en de tl had gewoon 4 pootjes waar van 2 op het voetje aangesloten werden. Hiermee was je voorschakelapparaat en condensator wel kwijt als verbruiker....
  22. EdK

    TCO advies

    Tsja blijft altijd moeilijk Ik (we) kunnen niet in je spaarpotje kijken wat je max te besteden hebt en wat je ook uit wil geven En dit is een iets dat ik ook niet wil weten. Dan heeft de één al genoeg aan een basis wagen en ervaart dit als genoeg luxe terwijl een ander de meest uitgebreide uitvoering wil hebben. Maar een CitiGo vergelijken met de Fabia......... tsja de laatste is wel een klasse beter kwa afwerking etc Maar als de citigo al genoeg voor je is kwa afwerking dan rijd je wel nieuw ipv tweede hands Maar daartegen een goede tweede hands Fabia met een 1/2 of heel jaar skoda garantie geeft je ook weer een stukje zekerheid mbt eventuele verborgen gebreken. Voor mezelf sprekend denk ik dat ik uiteindelijk voor een knappe tweede hands Fabia zou gaan ondanks dat ik misschien voor dat bedrag een CitiGo zou kunnen rijden.
  23. EdK

    Kennis maken

    Nee dat je teveel post hier !! Maw na een x aantal postings ga je van Go over naar active+ en als je lekker door blijft posten word je ooit L&K
  24. Maar word wel netjes gemeld dat ze de update doen. Maar ook waarom het gedaan word ?
  25. Handrem ?? was dat ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe