Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 06/08/21 in alle zones

  1. @Skoody Boo Dat er niet veel meer gebeurt na die 4500 toeren geldt voor de standaard versie. Gechipt zie je juist dat hij daarna nog lekker door gaat. En dat uit zich bv in een winst van meer dan 5 seconden in de 100 - 200 tijd. Overigens heb ik VVT wel een mail gestuurd met de vraag om opheldering. Omdat het toch blijft knagen. Niet om te klagen of mijn gram te halen, maar ik wil gewoon een verklaring van hen over hoe het is gelopen. Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan, maar bij de betreffende (wellicht minder ervaren) operator had natuurlijk een lampje moeten gaan branden bij een resultaat van een bij een gerenommeerd adres gechipte auto dat niet of nauwelijks afwijkt van de ongechipte versie.
    2 punten
  2. Heren, mijn auto is gisteren geleverd. Feest om er in te rijden (en ik heb de handleiding ook nog niet helemaal doorgeploegd 😉)... Bandenwissel voor Michelin allseason banden is in goed overleg tussen dealer en naastliggende Profile vestiging uitgevoerd zonder noemenwaardige meerkosten. De marge op deze auto's nadert de 0% volgens de dealer dus alleen een mattenset als cadeautje (arme dealer, je kunt denk ik beter mondkapjes importeren 😄). Wel nog een issue met een niet-geinstalleerde trekhaak die wel was besteld en die volgens de dealer eerder deze week op de auto zou worden gezet; ik maar zoeken naar het ontgrendelknopje...🙄
    2 punten
  3. En wat voor eentje? Een klassieker in wording. Onze Panda wordt ingeruild op een Yeti 1.8 4x4. Meer info volgt later.
    1 punt
  4. Wij zitten met het bedrijf bij Leaseplan en dit zijn dit jaar overgeschakeld naar BlueCorner voor de laadpalen. BlueCorner installeert echter niet zelf en werkt in onderaanneming met Unit-T. De installatie werd ingepland in samenspraak met Leaseplan die hen laat weten wanneer de wagen ongeveer geleverd wordt. Bij de afspraak kreeg ik eerst twee nederlandse installateurs, bleek echter dat het nodige materiaal geleverd was in hun stock (±50 km van mijn adres). Er moest ook nog een belgische technieker komen dus ging één al die stukken halen. Tegen de middag was die terug en kon de installatie beginnen. Op het einde toen ze wilden vertrekken werkte een deel in mijn huis niet meer dus mochten ze de kasten weer open doen en controleren. Nadien was het wel in orde. De keuring nadien was in orde op wat administratie na: ze hadden geen informatie bij de nieuwe zekeringen geplakt en er wordt blijkbaar ook geen verplichte CE sticker geplaatst (is blijkbaar in overleg tussen BlueCorner en Unit-T maar kan wel zorgen voor een gefaalde keuring afhankelijk wie dit doet). Toen ik de wagen echter had moest ik wel contact opnemen met beide partijen want de zekeringen stonden niet aan (je moet eigenlijk officieel eerst je keuring hebben). Toen lieten ze me via mail weten dat 'als ik een mondelinge goedkeuring gekregen had ik die zekeringen op mocht zetten'. Ik heb dit verleden weekend toch maar gedaan en heb goed kunnen laden. De BlueCorner website waar je alles kunt nakijken is amateuristisch. En best kun je ook navragen bij installatie of ze iets extra kunnen installeren of configureren als je zonnepanelen hebt. Bij een collega van mij hebben ze dat gedaan en die kan het opladen beperken tot wat de zonnepanelen geven. Als ze straks in België met die speciale piekbelasting of -berekening komen kun je zo het gewone verbruik beperken. Ik moet nog nagaan of dit bij mij gedaan is of nog kan gedaan worden. Heb wel de indruk dat alles nogal snel gaat voor al die bedrijven. Bij Unit-T moesten ze nederlandse collega's gebruiken omdat ze niet meer kunnen volgen met aanvragen. Doch in Nederland gelden andere regels dan hier in België dus moesten die mannen elkaar steeds controleren.
    1 punt
  5. Mijn ervaring bij Vagtechniek is dat ze altijd serieus op klachten ingaan, en er alles aan doen om dit te verhelpen en in de toekomst te voorkomen. Zelfs als indirect iets horen over ontevreden klanten, die ze kunnen identificeren, benaderen ze klanten om uitleg (niet agressief, maar puur als verbeterpunt voor henzelf, en om zo slechte reclame te stoppen, door de klager tevreden te stellen).
    1 punt
  6. Ja en overal kan men fouten maken, verkeerde inschattingen maken, te snel met iets genoegen nemen enz. Allemaal menselijk. Wat een professionele instantie of bedrijf dan te doen staat bij klachten, vraagtekens, enz. is mij geheel duidelijk. In de praktijk zie je helaas dat lang niet altijd de enige juiste reactie volgt. Afwachten dus maar even.
    1 punt
  7. Koos vanaf nu lijkt mij het leukst.
    1 punt
  8. Ik was eigenlijk al een poosje aan het zoeken naar een zonnebril met polariserend glas, en het onderste deel lichter getint. Dat onderste deel minder getint vind ik heel prettig in de auto, omdat ik in zo'n zwart interieur zaken dan even makkelijker kan vinden met de zonnebril op. Dus dit weekend zo'n apparaat wezen kopen, hoewel de verkoopster eerst beweerde dat de combinatie van gradient en polariserend niet bestond:
    1 punt
  9. Nee Menno, deze Yeti komt uit Kootstertille. Check de site, nu staat onze Panda daar te koop: https://www.ejrautotechniek.nl/occasions/#545028189-738337-fiat-panda-0-9-twinair-lounge Hem? Haar? Wie weet er een leuke naam voor deze Yeti? Morgen komen de groene Skoda logo’s binnen zodat de velgen er veel mooier uit zien!
    1 punt
  10. Hier zijn de batterijen v/d Citigo-e en Enyaq er weer klaar voor! Ideaal die gratis stroom v/d zon☀️
    1 punt
  11. Nog maar een paar dagen en dan feest!! Schitterend!! Veel rijplezier!
    1 punt
  12. 1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe