Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.
Enkele jaren geleden was een 14% bijteller rijden echt afzien, maar ondanks dat de grenzen voor CO2-uitstoot zijn gedaald, is de keuze alleen maar groter geworden. Honderd-en-negentig pk of heel veel ruimte, zonder waanzinnige concessies te doen op andere gebieden. Beide kemphanen zijn prima auto’s, maar welke moet je kiezen en waarom? (more…) Leer hier het volledige artikel
Bij mij staat of valt het met de kleur en model van de wagen de Opel is achteraan ook niet zo geslaagd. De SII daartegen :) :) Opgelet het logo in nog met chroom, ook zwart maken hè.
ja gek he, dat dat zo kan verschillen. Ik vind het echt verschrikkelijk. Soms zie je een fraaie zwarte BMW, Mercedes of Audi en dan zo'n chromen rand rond de ramen. Doodzonde vind ik dat. Of zo'n hele strip achter op Opels
Inmiddels uitgevoerd. HET WERKT! Ik heb een fogger gebruikt om heel fijne waternevel te krijgen. Door deze in een boxje te plaatsen, de uitvoer middels een slang in de intake te plaatsen en een luchtpompje met een buitenlucht intake in de box te plaatsen heb ik overdruk gecreerd en werd de mist in de intake gepushed. De fogger en het pompje op een omvormer en op een afgelegen parkeerplaats middels een opgerolde mat de motor 2500rpm laten draaien. Ik kocht de 5 pits fogger op eBay. De 1 pitter produceerd niet voldoende mist. Ik ben een klein uurtje bezig geweest. Water in de intake gieten zou ook kunnen, maar de kans op een hydrolock van de motor vond ik te link. De 5 pitter fogger zou 1 liter per uur aan mist produceren. (Of dit zo is heb ik niet gemeten.) Resultaat: Hetzelfde als 5 uur autobahn. Meer kracht onderin het toerental en de motor loopt duidelijk sneller op in toeren. (Misschien had ik daar een voor en na filmpje van moeten maken.) De mist gaat vanuit de intake, door de turbo, door de intercooler de verbrandingskamers in. Deze hete stoom gaat dus ook de EGR door. Of dit iets aan reiniging heeft gedaan kan ik niet beloven.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.