Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 11/12/12 in alle zones

  1. Ik kan dit wel waarderen. Misschien zijn er meer. http://www.dumpert.nl/mediabase/6434452/3e578af1/rijden_in_rusland.html
    1 punt
  2. Tsja het leven bestaat uit drie dimensies en die vierde is de nieuwe dimensie en ook wel herrie genaamd. Maar misschien dat deze helpen ?? Nu nog alleen de keuze maken wie ze gaat dragen ? Jij zodat je het lawaai niet meer hoort of mevr Bakkertje zodat ze je gemopper niet meer hoort.
    1 punt
  3. Weet ik niet, moet ik mijn vrouw vragen. Die regelt zowat alles hier. Als ik het heb, zet ik het hier.
    1 punt
  4. @CH: omarm de vernieuwing van software of laat het product links liggen. Wat heb je er aan om iets nieuws aan te schaffen en vervolgens om te bouwen tot de vorige versie, omdat de nieuwe interface je niet bevalt? Zonde van die aanschaf! Neemt niet weg dat de nieuwe Windows 8 interface volgens mij één grote flop zal worden... Microsoft had beter de desktop kunnen opruimen á la OS X en Linux, in combinatie met een dock zoals OS X (en de Windows-derivaten AquaDock en RocketDock.
    1 punt
  5. Dus moet je JOUW caravan, op de stoep bij de BUREN inpakken... :lol:
    1 punt
  6. Ik denk eerder vrijstelling, dat ding raakt het asfalt amper aan. voor je het weet is hij weer weg
    1 punt
  7. Mooi Menno! Zeker met die herfstkleuren. Ja, dat is het viaduct van Moresnet. Gebouwd in de eerste WO door "de Duitsers". Ik heb daar in 2007 in de buurt gekampeerd, en zodoende een paar middagen op een viaductje vertoeft op een klapstoel met een boek en een camera. Toen had je nog zwaar brommende diesels in dubbeltractie tegen de helling op . 2 treinen per uur per richting is reëel. Elektrificatie was een drama voor veel spoorliefhebbers. Het is een beetje de "Belgische Betuwelijn", daar rijdt alle goederen van Antwerpen naar het Ruhrgebied. De Belgen proberen hiermee onafhankelijk van NL te zijn voor deze vervoersstroom. Sec genomen rijdt de spoorlijn "onder" Nederlands grondgebied door bij het drielandenpunt. Een kortere en betere route is via Weert en Roermond, maar de Belgen hebben zo lang geprefereerd om om te rijden via Moresnet, dat de verbinding Roermond Dalheim buiten gebruik is geraakt. Voor het kunnen omrijden met hogere treinen hebben ze zelfs een middenspoor (strengelspoor) in de tunnel aangelegd, omdat het midden van de tunnel hoger is (als de trein daarop rijdt is de spoorlijn beveiligingstechnisch uiteraard in enkelspoormodus). Nu wil België graag die verbinding over Roermond - Dalheim weer gereactiveerd hebben (zich beroepend op het scheidingsverdag uit 1839), maar volgens NL gaat dat niet zo gemakkelijk omdat het in een natuurgebied ligt (als een soort Russisch argument tegen Shell zeg maar) en er dus een tunnel nodig is. Uiteindelijk schijnt die tunnel er dan wel te gaan komen, maar dat is door NL netjes uitgeruild in een dealtje over de HSL verlenging vanaf Antwerpen naar Amsterdam en iets met uitdieping van de Westerschelde. Overigens heeft in NL OOK een flink viaduct over het Geuldal gelegen, maar dan voor een normaalsporige tramlijn.
    1 punt
  8. Je komt er pas achter als er wat aan de hand is als je rekening geplunderd wordt of er komen bekeuringen binnen op jouw naam terwijl de overtreding ergens plaatsvond je waar nooit kon zijn geweest! Mij is dit nog nooit overkomen dus of ik heb veel geluk of bescherm alles goed! Ik denk allebei...
    1 punt
  9. Ik dacht dat die checklist net diende om te verzekeren dat alle punten nagekeken werden bij een bepaalde beurt, maar ik zie daar nergens staan dat het luchtfilter moest nagekeken of vervangen worden. Anders heeft die checklist toch geen nut? Als die filter voorheen ook niet vervangen is, lijkt het mij anders ook wel stilaan het moment om dat te doen.
    1 punt
  10. Om te voorkomen dat dit topic gaat over Privacy (en veiligheid) in plaats van Energievebruik, willen wij jullie vragen om 1 van de 2 onderwerpen te kiezen en zo nodig een nieuw topic aan te maken over Privacy aangezien er genoeg over te praten blijkt. De Mods Ik zie wel wat in dat plugwise idee, nu nog even aanvullend materiaal erover zoeken. Zodat ik wat kritischer naar de prijs, mogelijkheden, werking, ervaringen van andereN... etc Overigens heeft Snelle ook een mooi systeem voor de verlichting. Misschien dat hij er wat over kwijt wil hier? Ik denk dat je hier op zich ook wel wat mee zou kunnen besparen dan wel optimaliseren.
    1 punt
  11. Motor stationair laten draaien als hij nog koud is, is in feite ook al niet te goed natuurlijk...
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe