Ga naar inhoud

Aardige joetjoep filmpjes


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Tsja één van de oudste straat race's en blijft spectakel

Maar zijn in loop van de jaren ook wel wat zware / dodelijke ongelukken gebeurd hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik weet het. Dat is en blijft het risico van dit soort sporten. 

 

Maar een puurdere vorm van races bestaat vrijwel niet, denk ik. Lijkt me echt supergaaf om dit eens in t echt mee te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder meer de puurste vorm over een straten circuit waar je naderhand zelf als burger weer rijd.

Maar als je dit in 2016 wil zien moet je nu je hotel en overtocht al boeken volgens mij


Maar volgens mij werd dit vloegel nog wel eens op TV uitgezonden als ik me goed kan herinneren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een snelheden op een straatcircuit 275 km/u.

Het is wel niet helemaal eerlijk er zijn er bij die slaan stukken weg over, je moet het hele parkoer berijden. En bijna op het einde probeert er nog iemand af te stappen voor die helemaal stilstaat :P:D:lol:.

 

Als je met deze sport iets mislukt ga je meteen naar de grote baas.

 

Wel mooie muziek bij deze video.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weet je gelijk waarom je geen enigszins delicate spullen moet afgeven, mochten ze onverhoopt niet als handbagage in het vliegtuig meekunnen:

hier zie je hoe medewerkers van Air Canada in Toronto de overtollige bagage gewoon naar beneden laten pletteren...

 

http://petapixel.com/2014/04/19/video-air-canada-baggage-handlers-will-make-think-twice-gate-checking-gear/#more-134057

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Achh vind nog meevallen, laten het tenminste nog op een dekzeil vallen.

In periode dat ik voor werk dagelijks in vrachtgebouwen van onze nationale trots rondliep heb ik wel ergere stunts gezien en ook met met lijkenkisten op de heftruck.

En dan was er alleen respect op moment dat de nabestaanden er nog bij stonden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe