Ga naar inhoud

Aardige joetjoep filmpjes


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

denk inderdaad dat dit filmpje al 3 jaar minimaal oud is.

tegenwoordig moet je voor dat vlees extra betalen want tsja AH let op de kleintjes

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

indrukwekkend inderdaad, maar blijft voor mij wel de vraag of deze vrachtwagen geladen of ongeladen was ?

want dit is een factor die zeker mee speelt in de afgelegde remweg.

En wat doet dit bij een ander soort voertuig ?

Ik zal nooit vergeten dat ik kleine jongen was , en ik op de middenweg in amsterdam reed over het fietspad

En daar een stuk of wat auto's vol in de rem moesten en allen netjes op tijd stilstonden en mekaar niet hadden geraakt ( alom opluchting ) maar daar kwam de vrachtwagen met de betonmolen erop aangereden en ging ook vol in de ankers.

En ja ja JA hij kwam op tijd tot stilstand en had ook niemand geraakt...........totdat de betonmassa in de molen nog even zijn natuurkrachten liet zien en de vrachtwagen weer in beweging werd gebracht en een rij van 8 wagens alsnog in mekaar drukte.

En de ravage niet te overzien was.

En dit meewegend in het filmpje wat er leuk uitziet, blijf ik met een boel maars over hierdoor.

En ja ik weet het Volvo is één van de marktleiders wat betreft veiligheid in wagens en grote wagens inbouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij valt dat wel mee Ed. Er zal een voorziening zijn die rekening houd met het feit dat de oplegger geladen is. Vroeger had je opleggers waarvan je de remmen handmatig moest instellen naar gelang je lading. Je had 3 standen Leeg, Half vol, en Vol. Tegenwoordig is die handmatige instelling niet meer nodig gaat automatisch. Zoiets zal nu ook wel gekoppelt zijn. Anders heb je aan dat hele systeem niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja Busje ik ben geen vrachtwagen chaffeur en weet niet welke technologie hier tegenwoordig allemaal in zit.

Maar met mijn ervaring van 40 jaar terug en dan dit filmpje gaf dus mijn reactie hierboven.

Er dus van uitgaand dat dit dus wel degelijk een factor zou zijn die meespeelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe