Jump to content

Recommended Posts

Posted

Je hebt gelijk Frank, ik dacht dat die zwarte grill bij de Taunus pas in de jaren 80 was gekomen, maar het exemplaar dat je hebt gespot is van 1976 of eerder, dus eerder halverwege jaren 70, ik dacht dat onderstaande versie uit 1970 met chromen grill tot minstens eind jaren 70 was geleverd:(maar dat klopt dus niet)

58166407.jpg&f=1&nofb=1

  • Like 1
Posted

Afgelopen weekend gespot tijdens het fietsen, helaas zeer matige foto's doordat de lens (ongemerkt) niet vrij zicht had:

 

IMG_20220514_142127.jpg

IMG_20220514_142150.jpg

  • Like 1
Posted
1 uur terug, Wasmachineman zei:

waar ik werk.

Joh, werk je weer ????  😂

Posted

Ja, ik spaar voor de volgende vakantie en daarom moet ik ff aan het werk. 8 juli zijn we een maandje weer aan het vakantie vieren in zuid Italië hoor dus nog ff doorbuffelen in het pittoreske Wieringerwerf 

Posted
2 uren geleden, Wasmachineman zei:

....Nu liep er een grote hond rond waardoor ik maar afstand hield….alles groter dan een kat vertrouw ik dus niet.

Laat je vrouw dat maar niet lezen, dan slaap je vannacht in de container. 😉

Voorkant van die klassieke vrachtwagen: ik gok een Chevrolet, maar kan ook nog een Opel Blitz ofzo zijn.

Die groene Chevrolet is wel bruut, en zal met dubbellucht achter aardig wat mans zijn, maar niet echt mijn ding.

  • Haha 1
Posted

Weer even wat foto's uitgezocht, en hierbij een originele Nederlandse Panhard Dyna uit maart 1955. Let op de interieurfoto, niet alleen het 'dyna' logo op het stuur, maar ook de knoppen (voor de verlichting?) bovenop de stuurkolom.

Typische auto met 3 koplampen, dus zeer herkenbaar (al zijn er meer merken zoals bijvoorbeeld Tatra die 3 koplampen hadden.

SAM_7294.thumb.JPG.1564a1be7a6203c4ee113c87d407a5c6.JPG

SAM_7295.thumb.JPG.5ffff7b4f2eed4605c30ad4da7b2de21.JPGSAM_7295.thumb.JPG.5ffff7b4f2eed4605c30ad4da7b2de21.JPG

SAM_7296.thumb.JPG.5c9738055a311056e028af54ad31cb53.JPG

SAM_7305.thumb.JPG.a327d09509c461b22fcbbd563deecd38.JPG

  • Like 1
Posted
22 minuten geleden, Cordoba zei:

…een oude Chevy, waarvan ik me herinner dat er bij de gemeentepolitie in Zoetermeer een paar rondreden, en waar destijds niet voorzichtig mee werd omgegaan (ook niet naar het 'publiek'). Zo herinner ik mij dat eind jaren 70 opgevoerde brommers die een aanwijzing om te stoppen negeerden, hiermee ook ondersteboven getikt werden. Dit exemplaar is trouwens oorspronkelijk van de politie in Rotterdam en er was ook een donkerblauw exemplaar.

 

 

SAM_7370.JPG

C10

Hier ben ik mee opgegroeid in Rotterdam. Bankjes aan de zijkant en zo werd ik wel eens rond gereden in mijn buurt door de politie.

  • Confused 1
Posted (edited)
Op 18-5-2022 om 17:25, Wasmachineman zei:

Nu van de achterkant en morgen de voorkant.

Is die hond waar je bang voor bent nu nog niet dood ???

Schijterd.....😂

Edited by EdK
Posted

 

Op 18-5-2022 om 17:25, Wasmachineman zei:

morgen de voorkant. Nu liep er een grote hond rond waardoor ik maar afstand hield…

4 uren geleden, Wasmachineman zei:

Hond lag aan de ketting…

Dus 18-5 niet goed gekeken, of hadden ze toen nog geen ketting ???

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe