Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het was de bedoeling om een meer gecropte foto te uploaden, maar dat Brabus logo lijkt inderdaad James Bond aspiraties te hebben. 😁 Ook opvallend dat de auto als Mercedes AMG in het kentekenregister staat.

Posted

Ja en zo zie je maar , zelfs met een dure bak sta je in de file......

Posted

Gelukkig kon ik er op de volgende turbo rotonde voorbij (ding maakte bij optrekken meer kabaal als dat ie vooruit ging, en hele lage snelheid in de bochten).

Posted
Op 2-2-2024 om 23:48, Cordoba zei:

 Ook opvallend dat de auto als Mercedes AMG in het kentekenregister staat.

Een gerebadgde "gewone" AMG dus, geen echte Brabus.

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Posted

Blijkbaar wist de organisatie dat ik kwam, er waren zelfs waarschuwingsborden geplaatst:

SAM_7684.thumb.JPG.b858aecf0930b1962fdb6414a8702e39.JPG

Dan wat foto's van een Escord Mk I zoals die vroeger genoeg rondreden, maar tegenwoordig nog maar weinig te zien:SAM_7688.thumb.JPG.e4f46fb2498e2bc3a651a03fd9203281.JPG

SAM_7689.thumb.JPG.d9402e1f97c519662e271254dd53aac3.JPG

Posted
1 uur terug, Cordoba zei:

Escord

Ja die zijn een zeldzaamheid ...
De Escort daartegen zie je wat vaker

  • Haha 1
Posted

Zoek de verschillen (buiten de lakkleur):

SAM_7681.thumb.JPG.12abdbe6f9fc96310a56b2f8a6c83d90.JPG

SAM_7682.thumb.JPG.bc30962272a7031a857ea00bf79280ff.JPG

SAM_7581.thumb.JPG.e0b3ebe3cb7ed744b25a7a626060700d.JPG

De rode Sovereign is (volgens mij) verkocht onder de merknaam Daimler, de ander als 'gewone' Jaguar, ondanks dat beide als Jaguar in het kentekenregister staan.

Posted

Ander exemplaar dat ik vorige week in Zoetermeer heb gespot: Chevrolet AE Independence uit 1931:

SAM_7662.thumb.JPG.39a8a3b8838fcfb5fe148ce7eeb31b25.JPG

 

SAM_7661.thumb.JPG.113b1eb99e5d74b708d9d843a8e2a3d1.JPG

  • 1 year later...
Posted

Vorige weer eens op de fiets naar het werk (deze keer locatie Gouda) en op het moment dat ik achter de brandweergarage langs fietste deze gespot, volgens een voorbijganger hadden ze de zaterdag erna een open dag, vandaar dat deze alvast klaar stond op het terrein:

 

IMG_20260417_093804_HDR.jpg

  • Like 1
  • 4 weeks later...
Posted

SAM_7917.thumb.JPG.d89e89c826b7562cd8e7dd4527305e75.JPGAfgelopen zaterdag tussen de buien door bij de 24e editie wezen kijken van de oldtimerdag in Zoetermeer, deze keer met de nadruk op Franse auto's, een paar plaatjes van de dag:

Een instrumentenbord met in het midden een meter in de vorm van een schaarkrik, kan maar van één merk zijn:

SAM_7902.thumb.JPG.2095aa9c201d1838ab1d5158d155df99.JPG

Ook voor wegroestende bodemplaten is een oplossing: een houten vloertje. 😁

SAM_7900.thumb.JPG.ca4edccbcdc80fef8a401cffa7c0c53a.JPGSAM_7903.thumb.JPG.add60ab734ae9cd68a2d8d48eeb9c19d.JPG

Dit is dus een Renault Monasix RY1 Cabriolet. Verder nog Renaults uit diverse generaties, Citroëns, een Dion Bouton, maar echt geen enkele Peugeot. Ook veel DS-en, ik heb er 14 gespot:

 

Posted
Op 19-5-2026 om 22:40, Cordoba zei:

Ook voor wegroestende bodemplaten is een oplossing: een houten vloertje. 😁

Tsja moeten er alleen geen houtwormen in de buurt zijn ......:autorijden:

  • 2 weeks later...
Posted

Onlangs dit vers gespoten vehikel gespot op een bedrijven terrein in Gouda. Je vraagt je af hoe zoiets komt, is de NS ontspoord?

 

IMG_20260522_095139_HDR.jpg

Posted

Tsja als de treinen niet op tijd lopen dan zal je met de NS auto moeten

  • Haha 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe