VAG-man Geplaatst: 8 maart Delen Geplaatst: 8 maart Ziet er goed uit, hoewel ik niet van de zwarte velgen ben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 9 maart Auteur Delen Geplaatst: 9 maart Zwart is makkelijk hoor in onderhoud en mijn vrouw heeft ze uitgezocht dus ik had niets in te brengen. Ben allang blij dat die Panda ingeruild is op die Yeti! Had ik zonder haar medeweten gedaan in een opwelling. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VAG-man Geplaatst: 9 maart Delen Geplaatst: 9 maart Dat doe je goed. Jij de auto, zij de velgen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cordoba Geplaatst: 9 maart Delen Geplaatst: 9 maart Ik ben normaal ook niet zo van de zwarte velgen, in combinatie met zwarte banden worden de wielkasten dan al gauw grote zwarte gaten. In dit geval is dat niet zo, en ik denk dat zwarte velgen hier juist fraaier zijn dan zilvergrijs in combinatie met de lakkleur cappucino. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 10 maart Auteur Delen Geplaatst: 10 maart Klopt @Cordobaplus dat ik de velgen ook vind matchen met de dakrails. Als die dakrails “zilver” waren dan had ik toch zilverkleurige LMV gekozen ipv deze mooie zwarte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen