Ga naar inhoud

Het grote tuning topic


FredV
 Delen

Aanbevolen berichten

Dan stond je er goed op, had je chip op maat of was het toen anders geregeld. Nu krijg je hem ook gewoon mee, mdv dat er eerst enige pucunia overlegd moeten worden

Had er wellicht mee te maken dat ik liet tunen tijdens een forummeeting bij JD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwaar de pest in ja.

Heb voor morgen ochtend een afspraak in Doorn staan om te kijken naar klick parket met bamboe toplaag van 4mm

en had nu net nog t idee van dan kan ik bestellen en laten leggen,

maar nu mot ik t zelf gaan leggen

 

gelukkig is t maar 25 mtr 2

maar toch nog een aardige uitgave

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was op zoek naar in eerste instantie lamenaat, maar kwam opeens bamboe parket tegen en dat trok me aandacht

Mooie structuur en echt knoerthard.

En mooie delen van 2 mtr lang en 19cm breed en totaal 15mm dikte.

Dus ff een sample aangevraagd en van de week gekregen en ja gewoon erggg mooi

En nu blijkt hij nog wat restpartijen te hebben liggen dus morgen ff langs en kijken of t wat is en of t voldoende is !

En indien goedgekeurd dan neem ik t meteen en sla het eerst even op totdat ze alle kozijnen hebben vervangen

Maar scheelt ruim € 10,00 per vierkante mtr omdat het een restpartij is.

Dus tja maar ff aankijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Voor de mensen met een Speed-Buster box. Er zijn twee versies box in omloop. De oude met een extra 12 volts aansluiting en een nieuwe de zijn voeding direct van e sensoren pakt. Voor beiden is nieuwe software uit gekomen. Mocht je zo'n box hebben, neem dan even contact op met Speed-Buster.nl voor een GRATIS software update. (Geldt NIET voor de Speed-Buster met de JD tuning.) [JD heeft dezelfde Speed-Buster boxen en gebruikt ook diens software, maar past alle velden zelf aan.]

De oude software zou ervoor kunnen zorgen als men na lang bergop op de duitse autobahn rijdt dat de auto in noodloop zou kunnen gaan, omdat de maximale druk overschreden wordt. Dit zou eveneens gebeuren als mensen de rotaryswitch van 6 naar 7,8 of 9 hebben gezet.

Noodloop op de Duitse autobahn is iets wat je NIET wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Voor degenen die het anders wellicht missen, bij "de buren" loopt een interessante kortingsactie voor tuning bij JD engineering. Er worden begrijp ik speciale dagen georganiseerd (tevens meeting). Maar er wordt tevens een voucher-systeem gehanteerd, zodat je ook kunt inschrijven wanneer je dan niet kunt. Geldt ook voor mijzelf uiteraard, aangezien ik de nieuwe auto pas zaterdag j.l. heb besteld. Ik dacht echter er maar geen gras over te laten groeien ;)  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe