Ga naar inhoud

Flitspaal POI's verboden


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gebeurd ook in het onderwijs hoor, de hardwerkende interne krijgt netjes de cao, de externe die even komt vertellen hoe of wat krijgt het 5 voudige en een dikke leasebak

Maar volgens mij ging het daar niet over?

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Leaseplan bedoelt Fred, daar heb ik ook nog een paar maandjes gewerkt... Wat een spam Als je het over de kampioen geld-over-de-balk-smijten-hebt... :mad3:

Nope, dat was daarna pas. Zij hebben idd alles verpest, maar het was een paar jaar daarvoor.

Ik was directiesecretaris en dus lid van het managementteam.

Toen was 'geluk' nog heel gewoon :) om met een bekende tv-serie te spreken:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik wist het niet maar volg het ook niet zo! Ik heb op mijn Columbus verkeersbordherkenning dus zie overal hoe hard ik mag. Dit is wel toegestaan!

Verkeersbordherkenning? Ik dacht dat dat een truukje uit onder meer de Opel Insignia was...

De Columbus doet toch niets meer dan aangeven wat de maximale snelheid is op basis van de mapgegevens die geladen zijn? Hij herkent toch geen verkleersborden langs de weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat maar waar dat verkeersbordherkenning erin zit. Want daar gaan de nav-systemen nog op mank.

Weergave van max toegestane snelheid in mn TT vind ik nog steeds heel handig, maar nog teveel onbetrouwbaar.

Men is daarvoor teveel afhankelijk van andere gebruikers via map share.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marco,

Absoluut. Maar als je tegen zo'n 'ding' aanrijdt, schrik je toch mooi het apenzuur. :mad3:

Het deed me ook meteen denken: toen ik nog een ukkie van een jaar of 4 was, heeft mijn vader een paard aangereden. Auto total loss. De eigenaar van het paard heeft alle schade moeten betalen. En ik zat onder het bloed: van het paard. En onder de glasscherven. Gelukkig lag ik op de achterbank te slapen met een plaid over me heen. Gelukkig kan ik me er niet al te veel meer van herinneren.

Groetjes... Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms is het ook wel erg wazig hoor.

Neem nu de A2 vanaf Utrecht naar 's-Hertogenbosch. Tot aan Vianen mag je maar 90 i.v.m. werkzaamheden. Net voor dat je onder de A27 door gaat staan normaal borden einde 100 km/u, deze zijn opzij gedraaid. Ongeveer 500 verderop staat het bord einde 90 km/u. Direct daarna (zeg 200 meter) is er rechts achter het viaduct een gebouwtje (regelunit van het een of ander denk ik) waar de politie met regelmaat staat te flitsen. Weer 500 meter verder staan er borden van Dynamische Snelheid (max 130 km/u dus).

Als ik er al geen wijs uit kan worden, wat moet de navigatie dan wel niet denken?

Ik bedoel, het zal ongetwijfeld 90 zijn t/m het einde 90 bord. Maar is het daarna dan 100? of 120? of 130? Waarom zou de politie juist daar staan te flitsen als je toch maar 90 mocht...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn TT staat rechtsonderin de max toegestane snelheid.

Wel verschijnt bij flitspalen een waarschuwingsbord zoals bij Frank, met daarin aangegeven de snelheid en de afstand eronder tot de flitspaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik kan nog niets vinden over een verbod van flitspalen op je GPS in Frankrijk?

Op de ANWB site staat wel info over andere landen.

http://www.anwb.nl/binaries/pdf/over-anwb/rechtshulp/rechtshulpwijzers/nw-versies/rhw_navigatieapparatuur_met_flitspaalsignalering_i.pdf

Voor zover ik weet is in Frankrijk alleen de actieve radar detector verboden. In Duitsland, onder andere, is de passieve radar detector ook verboden.

Passieve radar detector: Bijvoorbeeld navi met flitspalen

Actieve radar detector: http://www.radarbusters.com/radar-detectors/6524+6526.cfm?viewall=yes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe