Ga naar inhoud

Wie, wat of waar is dit?


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Soort van primitieve manier van bladeren ruimen in de tuin? Ding om gravel over de tennisbaan te verdelen? Maar ja dan had jij het niet bij de hand...

Is het een ketting om een bloembak/plant in de hangen? Want het is wel vreemd dat je het naar de lucht toe vastgelegd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marco, gaarne niet in de ochtend want dan hebben degene die vrij zijn weer een voorsprong op degene die nog moeten werken en op werk niet kunnen of mogen internetten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, inderdaad, Ronald was sneller! Had dat niet gezien, stond onder mijn update-foto! Excuus, maar Ronald, aan jou de eer! :D

(enne, sorry Ed, maar ik heb ondanks dit missertje toch echt nog geen bril nodig hoor) :wolverine:

Link naar reactie
Delen op andere sites

(enne, sorry Ed, maar ik heb ondanks dit missertje toch echt nog geen bril nodig hoor) :wolverine:

Tsja die ontkennings fase ben ik nu gepasseerd en maw tot aanschaf over gegaan, en weet je wat ? er gaat een wereld voor je open en dus ook voor jou ! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe