Ga naar inhoud

Wie, wat of waar is dit?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
9 uren geleden, Captain Hook zei:

Oké, maar ga nou niet m'n hele flickr account afspeuren of je soms dit plaatje tegenkomt..

flickr account? Heb ik niet.

Maar dit is een onderdeel van een pomp van een gemaal. 

Geplaatst:
2 uren geleden, Wasmachineman zei:

flickr account? Heb ik niet.

Om flickr af te speuren heb je helemaal geen account nodig. (mijn)Foto's zijn gewoon publiekelijk zichtbaar.

Maar dit is een onderdeel van een pomp van een gemaal

Nope.

Het is een stuk kleiner, past zowat in je handen.

Geplaatst:

Zal wel met LIPS /ASSA of iets dergelijks te maken hebben Frank

Geplaatst:

ff die onderbelichting eruit gehaald
Maar dacht ff dat het een kuisheidgordel was, maar das ook niet...image.thumb.png.434894e892bdec9c7580e62497338b18.png.fef51b72f59d9deb235fef4ab518d3a2.png

Geplaatst: (aangepast)

Ik zie een losse schroef. Hoort dat zo?🤔 Een houder om een oud strijkijzer op te zetten?

aangepast door VAG-man
Geplaatst:

Tsja alleen die sleutel om je nek als je afsluit om een wandeling te gaan maken....
Toch dan maar onder de bloempot leggen ????😊

Geplaatst: (aangepast)

Dan ben ik toch erg blij met de vingerscan op onze deur. Geen gedoe met sleutel vergeten en zoekraken.

16311120263764874266108862319743.jpg

aangepast door VAG-man
Geplaatst:
2 uren geleden, VAG-man zei:

Dan ben ik toch erg blij met de vingerscan op onze deur. Geen gedoe met sleutel vergeten en zoekraken.

16311120263764874266108862319743.jpg

Cool!!

10 uren geleden, CaseyBasey zei:

Beslag van een slot?

Topper! Krijgen we een mooie raadplaat van jou, Cees??

Geplaatst:
5 uren geleden, VAG-man zei:

Alleen niet jezelf in de vingers snijden.... 

Geplaatst:

Vloerkleed uit een kraakpand is dit

Leuk gevonden!
Helaas niet goed. De Captain had het goed met z'n deegstructuur. Het is een soort stokbrood dat we ooit in Bretagne kochten.

WP_20160621_10_15_17_Pro.jpg

• Like 1
Geplaatst:

Ziet er tenminste niet meer ranzig uit....

Ennnn 2 kontjes aan één kant.......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe