Ga naar inhoud

Het grote voetbaltopic!


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zie wel een duidelijk verschil tussen de eerste en de tweede trouwens. Ik denk dat de tweede alleen grappig is en dat er in het geval van de eerste wel degelijk een serieus aspect aan te onderkennen valt: sport coaches hebben een voorbeeld functie en dan is zoiets gewoon geen pan. 

Wat de vette atleten betreft: ook in de VS zul je onder de toppers en ook onder de serieuze intensief recreatieve sporters, dergelijke papzakken niet aantreffen  

Link naar reactie
Delen op andere sites

De plaatjes zijn slecht feiten Erik :D of je generaliseert, hangt af van welke conclusie je er vervolgens uit trekt. ;-)

 

Los daarvan: walgelijk, dit soort types... (de Amerikaanse dan hé) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was deze topic nu over football of voetbal/ soccer?

 

Kijk de aanvulling van Danny is een uitstekend alternatief qua plaatjes!

 

Hoe dan ook, de openingswedstrijd was leuk. Ik kijk eigenlijk nooit voetbal, maar moest wel want mijn dames wilden het zien..  Ik was overigens wel even bang dat het nog volledig zou ontaarden in een kaartenfestijn. De 1e helft was het namelijk behoorlijk vaak raak bij Nederland en dat zijn dure kaarten als je later in het toernooi voor he eggie moet spelen. Ook voor het merendeel hele domme kaarten zoals die van van Persie.. Hoe kun je dat nu doen! En dan als aanvoerder terwijl het het helemaal niet nodig is... Als Nederland niet zo mooi gewonnen had zou de hele (buitenlandse) pers over ons zijn heengevallen met een verwijzing naar de karatekid van het vorige WK.

 

Misschien moeten ze ook bij de voetbal maar de videoscheidsrechter invoeren, net als bij het hockey. Camera's genoeg trouwens...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sodela, on 16 Jun 2014 - 09:49, said:

Ik kijk eigenlijk nooit voetbal, maar moest wel want mijn dames wilden het zien

 

Goed...... geheel mannelijk Nederland zou jaloers zijn op zo'n situatie, maar hij niet, "hij moest wel" :lol:.

 

Over de kaarten: inderdaad treurig, en dat vergeet je toch met zo'n 5-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik als niet echt fan van vtbl had ook de wedstrijd tegen spanje aanstaan en in eerste helft schaamde ik me voor de onnodige overtredingen die gemaakt werden.

En had ik al zoiets als we zo moeten gaan winnen............ stuur ze dan maar voor straf naar huis.

Maar goed door het eerste doelpunt van NL kwam het zelfvertrouwen weer terug en nadat ze tijdens de rust op hun falie hebben gehad van v Gaal bleek dat ze toch nog aardig konden voetballen en hebben ze deze mooie stand weten te bereiken.

 

En nu maar hopen dat ze niet overmoedig worden en de volgende wedstrijd al denken van we gaan we richting de kwart finales want dan zie ik ze eind van de maand wel weer op schiphol staan.

 

En of ik meer wedstrijden ga kijken ??? ach de tijd zal het uitmaken.... ben ik thuis en er is geen goede speelfilm of heb niets anders te doen......misschien wel.

Wanneer nederland ze volgende wedstrijd heeft ??? merk het wel als het weer doodstil op straat is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe