Ga naar inhoud

Kennis maken


Fabiasport
 Delen

Aanbevolen berichten

Welkom Fabia sport

 

Eu en NL zijn niet hetzelfde en heeft een geschiedenis uit een donker verleden vanuit NL.

En er zijn enkele leden hier die ook daar lid zijn waarvan een paar actief maar merendeel niet

 

Maar we hopen dat je vriendin haar opel mag wegdoen van jou en een skoda Fabia sport mag aanschaffen en dat we hier in toekomst de foto's en ervaringen er van mogen lezen.

 

have fun hier...

 

EdK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Fabia sport

 

Eu en NL zijn niet hetzelfde en heeft een geschiedenis uit een donker verleden vanuit NL.

En er zijn enkele leden hier die ook daar lid zijn waarvan een paar actief maar merendeel niet

 

Maar we hopen dat je vriendin haar opel mag wegdoen van jou en een skoda Fabia sport mag aanschaffen en dat we hier in toekomst de foto's en ervaringen er van mogen lezen.

 

have fun hier...

 

EdK

Dank, van mij mag ze de opel wegdoen hoor..ze zit zelf nog te twijfelen!

Vandaar dat ik wat meer info zoek mbt Fabia, ze vindt zo'n tweekleurig ding wel mooi (wit dakje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het welkom. Het is wel een apart maar zeer leuk forum! Heb vandaag tussen de bedrijvigheid (thuis!) door af en toe wat zitten lezen en kom erachter dat het breder is dan Skoda aangelegenheden. Dat van die VDCS of zoiets snap ik nog niet zoveel, voor mij is een kabel nog steeds iets wat een voorwerp A met voorwerp B verbindt, elekdraad, ketting,touw of wat dan ook. En nu lees ik dat de ene kabel wel te updaten is en de ander niet..wonderlijke wereld! Maar ik heb de handleiding als lading naar beneden gehaald en zal daarvan misschien wat wijzer worden? Lijkt me wel een handig speeltje overigens. Ik kan dus misschien wel eens wat vragen wat al gevraagd is! Alhoewel, eerst maar eens uitzoeken of het met een Apple werkt, kwam in het begin al het woord PC tegen...brrrr!

 

Begrijp verder dat de Kantine een vrijplaats is voor discussie/meningen/gesprek? Soort van hangplek en in de watersport wereld ook wel roefpraat genoemd?


Proefrit regelen bij Lakeman of hoe heet die dealer in Alkmaar / Uitgeest ook weer ?

Dealer hier heet Martin Schilder. Alkmaar althans (en verder bijna heel NH...). 

aangepast door Fabiasport
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier FabiaSport, toevallig gisteren in jouw regio geweest met de Faab (had een bierruilbeurs in  Zuid-Scharwoude, verzamel namelijk bierglazen).

 

Diverse leden zijn zowel hier als op het NL-forum te vinden, sommigen zijn maar op één van beiden actief. Het .NL forum is overigens wel hetzelfde forum als het .BE forum (wordt automatisch doorgelinkt).

 

Corsa van 20 jaar terug, is overigens met afstand in lichtjaren de slechtste auto die ik ooit gehad heb: auto moest (binnen de garantieperiode) veel vaker naar de garage, dan naar de pomp om de tank te vullen, en echt voor de meest idiote mankementen. De auto die je zoekt, zal waarschijnlijk geen nieuwe zijn, gezien het feit dat je vriendin nu een 20 jaar oude Corsa rijdt? Je kunt altijd een topic openen met vragen over een potentiele opvolger voor de Corsa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank Cordoba.

 

Zo zie je maar weer, het kan verkeren. Haar Opeltje heeft ze nu 10 jaar en eigenlijk nooit iets geks. 1 x per jaar onderhoud met APK. Verder nu 1 keer nieuwe voorruit als extra, was gebarsten vanwege roestvorming in de sponning. Wil wel meer gebeuren na zo'n tijd. Keurig weggehaald, opgeknapt en nieuwe ruit erin.

Wij waren vandaag in Enkhuizen en zag onderweg bij Hoorn Skoda dealer Schipper. Misschien daar ook eens kijken binnenkort.

Als ik vragen heb waarop ik in dit rijke forum geen antwoorden kan vinden zal ik niet schromen een topic te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt mee hoor...denk ik tenminste :huh:

Wat ik (nog) niet snap...ik had eerst boven de avatar iets van GO, en ben nu active? Heeft dat te maken met een toestemming van een ballotage commissie of zoiets? 

aangepast door Fabiasport
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe