Ga naar inhoud

NSS in Den Haag


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmorgen even gekeken op tv hoe Barack (vriend van Mark Rutte) werd ontvangen. Ik keek eigenlijk vooral om THE BEAST te bekijken. 8000 kg weegt die Caddy, fantastisch apparaat om te zien. Ik zag dat hij maar 95 km / uur kan rijden Max. Eigenlijk best veel want overal waar dat ding rijdt, wordt de weg afgezet dus files zijn er niet.

Maar die hele top is toch wel weer leuk om te zien hoe ons landje weer op de wereldkaart gezet wordt. Het zal best wel wat kosten maar dat moeten we er maar voor over hebben. Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tijd van Clinton en hij op bezoek kwam dat hele circus mogen aanschouwen op schiphol oost.

Als je ziet wat er allemaal met die ene man meekomt aan materieel.....

Dat is niet normaal meer , en zal na 9/11 alleen maar erger geworden zijn vermoed ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardappelvelden ??

Kunnen het niet die leegstaande weilanden dan zijn ipv die vruchtbare aardappel akkers ???

 

Maar ja nu kunnen ze ff uitwaaien bij het strand en dat is in appelscha natuurlijk niet mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een circus is dit he... niet normaal! Maar... de kosten zouden eruit moeten komen dankzij economische groei als gevolg van deze conferentie. Ben benieuwd. 

 

Los daarvan vind ik het wel mooi dat een klein kikkerlandje zich op allerlei vlakken toch op wereldniveau weet te bewegen, met Den Haag (als juridische hoofdstad van de wereld) als mooiste voorbeeld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Realiseer je je wel hoeveel euries daar staat aan motoren ??

Als je er een rij van maakt van Yeti's dan zal er zeker een vergelijkende rij staan kwa aantallen...

 

Zouden ze er één ( motorfiets ) aan mij willen afstaan ?

Zie zonnetje schijnen en nu die foto en krijg meteen de kriebels....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Erik dat heb ik ooit gezien met een pinkster weekend op de boot naar Terschelling toe, het pinkster weekend was het eiland eigendom van de motorrijders en dus de boot ernaar toe ook en stond de Harleys ook op deze wijze op de zijstandaard

En tsja tussen vlieland en terschelling waar de Noordzee en waddenzee mekaar ontmoeten is altijd een redelijke golfslag en dat weekend een windkracht 5.

En dit was helaas teveel voor één harley die dus omging en een 20 tal andere harleys meenam in zijn val.

 

Wel een hoop gevloek en gehuil op het autodek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag stonden de files weer op de grond (afgelopen dagen 'stonden' de files in de lucht, met om de haverklap helicopters die in een rijtje achter elkaar langs kwamen vliegen).

 

Ik ben benieuwd of ze uiteindelijk nog het aantal verwachte journalisten hebben gehaald, maar denk dat er komende jaren nog aardig wat mensen een keer terug komen om Nederland te bekijken. Dat maakt ook, dat het onmogelijk is te bepalen of de opbrengsten van zo'n conferentie ook opwegen tegen de kosten: in hoeverre komen er mensen die anders niet gekomen waren, en hoelang gaat dat door? En dan de mensen die door meerdere bronnen over de streep getrokken worden om een bezoek aan Nederland te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe