Ga naar inhoud

S.S. Rotterdam


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Straks gaan we weg voor een dagje Rotterdam en overnachten op het CruiseHotel, de S.S. Rotterdam! Winkelen in de Koopgoot natuurlijk, even kijken bij het in aanbouw zijnde R'dam CS en verder nog wat nostalgie opdoen. Hier kunnen jullie alvast verder over het wel en wee over Rotterdam en morgen zal ik er wat foto's bij doen!

ss Rotterdam@.htm

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi bootje!

5228399483_75e8276b20_b.jpg

IMG_2603A by canonmarcoeos, on Flickr

Een collega van me, heeft van onze werkgever een arrangement aangeboden gekregen voor een overnachting op de Rotterdam.

Hoewel de Rotterdam inmiddels muurvast voor de kant ligt, wachten hij en zijn vrouw, BETER WEER af.:notworthy:

Beter weer? Je bedoelt zoiets? Exact boven de SS Rotterdam! ;-)

5228340977_c4901102ed_b.jpg

rotterdam met regenboog by canonmarcoeos, on Flickr

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer alleen dat de inwoners van rotterdam hier zoveel belasting geld aan verloren zijn !

Was het budget niet 2 keer over de kop gegaan dan begroot ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat woorden bij de foto's: Rond 1500 aangekomen bij de boot, rondleiding gehad en kamer gechecked! Op het Lidodek wat gedronken en daarna even gerust op de kamer! Toen 's-avonds uiteten in de Veerhaven in een restaurantje.

Volgende dag tot 09:00 uitgeslapen en weer op het dek wat gedronken na ontbijt.

Toen bij Dudok de bekende appeltaart gegeten en vervolgens naar Scheveningen gereden.

Strandclub Wij was net open en daar zaten we heerlijk een hele middag in de zon!

Daarna vis en patat gegeten bij Simonis en nu weer thuis!

De jongens waren nog wakker toen we thuis kwamen rond 20:00 en lagen 20:30 in bed.

Ik ga nu even alles doorlezen en dan ook op tijd naar bed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Frank , jij aan de vis ??

Of vrouwtje aan de vis en jij de patatten ?

En was zeker pure luxe dat je kon blijven liggen tot 9 uur smorgens ??

Maar Dudok appaltaart ken ik niet maar de naam Dudok link ik aan wat anders maar weet begod niet wat de link was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik aan de PATAT, ja, ik ben van de patatgeneratie, haha!

Vrouw is verstandig en die at lekker vis.

En Dudok heeft de beste appeltaart van NL...vele prijzen gewonnen en liefhebbers uit allen hoeken van NL (dus ook P'rend) knallen hier naar toe voor een stuk appeltaart! Heerlijk was dat! :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrouw ziet er ook gezonder uit dan jij moet ik eerlijkheids halve zeggen B)

Maar dudok appeltaart zegt me helemaal niets ondanks dat ik in Pénd woon ! Maar de naam Dudok linkt me ergens anders aan en me vermoeden zegt me Terschelling maar dat zal wel weer niet zo wezen !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom er nu niet 1 2 3 op maar zal me deze week wel te binnen schieten !

Want dat soort dingen blijft dan in me kop malen tot ik er weer achter ben !

Ouderdom ?? ( Menno weet jij daar het antwoord op of moet ik bij Fred wezen ? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp dat je me aanspreekt op mijn leeftijd bij deze vraag, gezien de toevoeging mbt Fred. Ik heb daar nog niet zo'n last van hoor en iedereen kent dat verschijnsel wel zo nu en dan. Bij namen wil het wel eens helpen het alfabet langs te lopen. Heel gek is ook als je wel eens iemand in een totaal andere context tegen komt en denkt: waar ken ik die toch van? Dan is het bv een AH cassiere uit Heerenveen die je in de schouwburg in Groningen tegenkomt. Kan dan ook een tijd duren voor het kwartje valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe