Ga naar inhoud

Skoda noob

Kire
 Delen

Aanbevolen berichten

Ben sinds een week de trotse gebruiker van een Superb berline. Heb hiervoor van alles gereden: VW Sharan/Ford Galaxy, BMW serie 3, Mercedes klasse C, Audi A6 en als laatste Ford S-max.

Badges zeggen me niet zo veel, een auto moet functioneel zijn en de beste "bang for the buck" geven. Ben uiteindelijk bij de Superb uitgekomen vanwege de ruimte voor- en achterin. Heb lang getwijfeld om weer een A6 te nemen, maar die heeft het uiteindelijk afgelegd tegen de Superb op het ruimte-aspect en de maandelijkse kost.

Rij nu dus in een L&K, 170pk DSG 4x4 diesel voor de prijs van een 136pk A6 automaat met een paar optiepakketten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde eigenlijk wachten tot de lelijke stalen wintervelgen vervangen zijn door de standaard LM velgen. Gelukkig zie je die niet als je erin zit.

Wist je dat stalen velgen per set van 4 wielen met winterbanden, bij mij slechts 140 euro goedkoper was dan 17 " LMV.

Met andere woorden, je bent niet correct voorgelicht door de dealer of door de bandenboer OF verkeerde zuinigheid maar dat kan ik me niet voorstellen als je in een S2 L&K rijdt dus!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist je dat stalen velgen per set van 4 wielen met winterbanden, bij mij slechts 140 euro goedkoper was dan 17 " LMV.

Met andere woorden, je bent niet correct voorgelicht door de dealer of door de bandenboer OF verkeerde zuinigheid maar dat kan ik me niet voorstellen als je in een S2 L&K rijdt dus!

Leasemaatschappij had hier het laatste woord in helaas. Doen ze in België wel vaker als je niet specifiek om LM wintervelgen vraagt. Maakt ook niet uit, dan is het straks in april nog een keertje sinterklaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe