Ga naar inhoud

Skoda De Waal - Tiel


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Whaha, nou zoiets voelde het wel toen ik er mee reed. Alleen duurde het even voor ik wist hoe het dak open moest... 20V, ook goed... 36.000 euro was de financiële waarde zag ik net op de bon van toen. Was een mazzeltje want dat is niet de normale klasse zeg maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Volgens mij heeft Ronald de mensen in Tiel ingelicht over mijn komst.. :D

Het lijkt allemaal volgens plan te verlopen. Er waren natuurlijk wat discussies met Alphabet Carlease inzake het balanceren, maar daarover werd ik gisteren al gebeld en dat heb ik vanmorgen als berijder recht kunnen trekken.

De ultieme test is mijn vraag om de PTT functionaliteit te activeren van de stuurwiel-bediening, als ze dat ook lukt gaan ze wat mij betreft op voor de dealer van het jaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zow de Superb is weer terug, de mensen in Tiel lezen mee alhier, daarom nogmaals bedankt heren! :juichen:

Ik ben dik tevreden over de service (hij is zelfs gewassen) en over 30 dkm ga ik me weer melden daar. De PTT is helaas niet gelukt, maar die valt onder de categorie zou leuk zijn als.. Ze hebben het uitvoerig geprobeerd en onderzocht, maar het schijnt simpelweg niet te kunnen (de details zijn me ff ontgaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn nog eens korte lijntjes zo. Fijn dat alles naar wens verlopen is, ik ben ook zeer tevreden.

Ga er morgen na de vervanging van mijn portierbekleding bij Schadenet (nog steeds n.a.v. die inbraak) nog even langs bij De Waal, mijn winterset ligt nog daar. Waren we vergeten :) De koffie stond al bijna klaar is me gemeld. Maar goed ook, koude koffie is niet lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dienstverlening sluit inderdaad aan bij mijn behoefte en ik hoop dat het zo blijft. De koffie moet ik de volgende keer maar eens proberen.. :D

@Ed Dan moeten ze bij de Skoda tak in Tiel ook VW's servicen..

Volgens mij is de VW tak in Tiel net zo groots en fabrieksmatig als de dealer hier in Nijmegen..

En daarbij, na een week achter het scherm / in overleg vind ik het wel een leuke afwisseling om in het weekend de ratel en schroevendraaier te gebruiken..

aangepast door bakkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik wel dat er verschil zit in VW en Skoda. Tenminste voor wie mijn aflevering nog kan herinneren... Dat zat hem grotendeels daar in, denk ik. Dus ik zou het mooi zelf doen als het op de Beetle aan komt ;) Ook daar kunnen we ETKA/ELSA voor gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

a.s. dinsdag mag m'n Superb weer even langs in Tiel. M'n voetruimteverlichting blijft branden (ook als ie op slot is) dat geeft natuurlijk een mooi sfeerlicht in het donker, maar ik ben bang dat ik dan een keer met een lege accu kom te staan.. ;)

Afspraak is gemaakt en ze gaan proberen het in 1x op te lossen, onder garantie moet er eerst een diagnose gesteld worden voordat er een onderdeel besteld en gemonteerd mag worden en aangezien de regeleenheid (die waarschijnlijk stuk is) 800 euro kost gaan ze die niet op voorhand bestellen (logisch natuurlijk). Jammer dat Pon er op die manier op stuurt, het zou veel klantvriendelijker zijn als er op voorhand de vermoedelijke probleem onderdelen op voorraad worden genomen zodat de klant in 1x geholpen kan worden. Dat maakt het qua logistiek iets lastiger voor Pon en de dealers, maar zorgt er wel voro dat je klanten (meestal) in 1x kunt bedienen.

Anyways, wederom netjes te woord gestaan door Tonnie en fijn dat ie ook meteen weet over welke auto / persoon het gaat, wederom toppie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Afgelopen week mijn skoda opgehaald in Tiel,

Inmiddels de eerste 800km gereden en het bevalt geweldig.

Over de service bij de waal kan ik ook alleen maar lovend zijn, nemen alle tjid voor eventuele uitleg ed.

Niets op aan te merken, Ga waarschijnlijk voor onderhoud wel naar een skoda garage die dichter bij huis is maar de Waal is wel een aanrader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar waar ik woon zit er gek genoeg ook een op x honderd meter afstand. Maar dat is echt een *piep* toko, zie ook mijn reacties in het andere topic. Gezien de afstanden tussen de dealers zou ik haast zeggen dat we het over dezelfde hebben ;)

Ik rij er dus die 30 kilometer (20-25 minuten) voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe