Ga naar inhoud

Bochel in de band


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ging vanmiddag weer eens de banden oppompen en tot me verbazing zag ik dat met rechter voorband invalide was.

Dus maar ff naar de bandenman ( Eghel ) om advies.

Tsja worden dus twee nieuwe banden, zijwang is van binnen beschadigd !

Dus morgen op doktersbezoek bij de bandenman om de velgen metbanden van achter naar voor te zetten en achter een tweetal nieuwe Vredestein te laten monteren.

 

post-27-0-68512100-1384182670_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja ik vermoed dat t een voortvloeisel is van een 4 weken terug toen er een balk op de weg lag die ik nog probeerde te ontwijken.

maar toen bij thuiskomst nog gekeken en was er niets te zien.

En daarstraks met oppompen zag ik dit dus, wel de voorbanden zijn dus 40K meegegaan minus de winter kilometers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monteur van bandenman zij excact hetzelfde Kees

En in verleden heb ik al eens in Noorwegen in middle of ............... een klapband gehad met 50Km/pu met de RR

En dat wil ik inderdaad geen tweede maal ervaren indien mogelijk.

Bandenman vroeg ook of ik vandaag of morgen nog ver moest, anders had hij er een 16 inch ff opgezet met een goed bandje.

Maar gelukkig hoef ik vanavond en morgen niet op pad met de Yeti.

Grootste afstand vanavond is het sintermaten lopen om me chocolade voorraad aan te vullen


ja, lijkt me ook. Vooral omdat het bij beide banden is, die hebben dus een flinke klap gekregen

Beide banden ???

Waar haal je die wijsheid vandaan ?

Leesbril weer ff op zetten hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe