Ga naar inhoud

Even voorstellen...


tfh
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

 

Ik ben Arnaud, 39 jaar en kom uit het zuiden des lands. Getrouwd en trotse papa van een dochter van 9.

We hebben vandaag onze eerste Skoda aangeschaft. We zijn al in het bezit van een Seat Ibiza ST en we wilden er een kleine auto bij hebben voor mijn woon-werk verkeer (2 x 10km per dag). Hierbij is ons oog gevallen op de CitiGo :)

Over een kleine 3 weken wordt hij afgeleverd. Tot die tijd rijd ik nog even onze oude Toledo af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Arnoud! Enne hoe komt het dat jullie dan niet de Seat Mii hebben aangeschaft maar de Citigo? Of gaat de Seat er ook uit en komt daar op termijn een Skoda voor in de plaats?

 

Het had inderdaad ook de Seat Mii kunnen worden, ware het niet dat de horizontale balk in het dashboard daar standaard een lichte kleur heeft mee meegekregen die ik heel erg goedkoop er uit vind zien. Mijn dealer heeft nog gekeken of dat omgewisseld kon worden, maar helaas zou dat niet passen.

De Up! is het niet geworden omdat ik weiger ooit nog een auto bij Van Tilburg - Bastianen in Breda te kopen. Daar hebben ze mij indertijd met mijn Seat zo schofterig behandeld dan PON tussenbeide is moeten komen. Een fles wijn en een bos bloemen heeft dat verder niet goed kunnen maken.

We hebben ook nog even naar de Panda gekeken, maar die auto is gewoon te lelijk ;-)

 

Die Ibiza ST gaat er niet op korte termijn uit: Deze hebben wij een jaartje geleden nieuw gekocht.

We hadden ook nog een Seat Cordoba 1.9TDI welke begin dit jaar uitgebrand is (na 12 jaar smetteloze dienst). We hebben toen de Toledo van mijn vrouw d'r ouders ingepikt om rustig naar een andere auto te kijken. Het idee was eigenlijk dus de Mii, maarja... Dat dashboard :-(

 

Maargoed, nu nog even een kleine 3 weken wachten en dan staat er een Skoda CityGo naast de Seat Ibiza ST op de oprit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier Arnaud. Ik zat me ook al af te vragen waarom geen Mii, maar dat is hierboven al beantwoord. Overigens heb ik sterke twijfels bij het verhaal van de dealer dat de rand niet uitwisselbaar is van de Mii. Ik heb ook al foto's gezien van iemand die een compleet onderdashboard van een Citigo heeft laten vervangen door een lichte kleur van Up?

 

c82y.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het had inderdaad ook de Seat Mii kunnen worden, ware het niet dat de horizontale balk in het dashboard daar standaard een lichte kleur heeft mee meegekregen die ik heel erg goedkoop er uit vind zien. Mijn dealer heeft nog gekeken of dat omgewisseld kon worden, maar helaas zou dat niet passen.

De Up! is het niet geworden omdat ik weiger ooit nog een auto bij Van Tilburg - Bastianen in Breda te kopen. Daar hebben ze mij indertijd met mijn Seat zo schofterig behandeld dan PON tussenbeide is moeten komen. Een fles wijn en een bos bloemen heeft dat verder niet goed kunnen maken....

 

Maargoed, nu nog even een kleine 3 weken wachten en dan staat er een Skoda CityGo naast de Seat Ibiza ST op de oprit :)

Duidelijk!! Autoverkopers maken er soms een potje van, bijna iedereen heeft wel een negatieve ervaring ooit gehad.

Succes met wachten op de Citigo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lichte onderkant is ook voor de CityGo beschikbaar hoor:

 

http://www.tigchelaar.nl/skoda/skoda/citigo/1.0-55kw-75pk-elegance---navigatie---airco---cruise---lm-velgen/occasions/826957/foto-video

 

In deze auto heb ik namelijk ook een proefrit gemaakt. Even door de foto's heenschuiven om het interieur te zien.

E.e.a. zou niet 100% overeenkomen begreep ik, maar het is iets wat ik van de dealer aan zal moeten nemen: het is niet iets wat ik zelf even kan checken ;)

Ach.. het is nu een CityGo geworden. Niks mis mee toch? ;)

 

Overigens heb ik nu het Move & Fun geval niet meegenomen, maar ik zit er nog wel over te twijfel. De voorbereiding zit er al wel in. Dus misschien dat ik die er later nog wel bij koop...

aangepast door tfh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe