Ga naar inhoud

SFE M&G 2013 reacties en foto's van de dag !


Tim D.
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, was tof gisteren, ik dacht dat ik alleen gek was op mijn wagen,maar dat blijkt nu niet te zijn, 

Ik kon mij niets voorstellen van wat het ging worden ,maar het is zeer zeker meegevallen, het zijn niet alleen de auto's die belangrijk zijn ,maar ook de mensen die je daar wat leert kennen, en hier en daar steek je er wat van op,

Conclusie , gewoon tof, alleen spijtig dat ik niet wat meer leden heb leren kennen,

Ik zeg , gouw een volgende keer,;

PS: kan ik ergens groepsfoto's terug vinden of sturen jullie deze door naar mij, (allee ik zo deze graag hebben natuurlijk)

Tot wederhoren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja we hebben tot 18.00 uur op je zitten wachten en toen hebben we de dealer de Octi 3 station toch maar mee laten nemen.

Gemiste kans van je hoor............ snelle had speciaal de sleutels in zijn zak voor je ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even dit topic aangemaakt zodat we de foto''s en reactie's gescheiden houden van de voorbereiding en we dus niet 10+ pagina's door moeten spitten voor we de foto's kunnen zien !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope geen enkele VCDS instelling gedaan.

En ik wilde nog inloggen op de nieuwe Octavia 3 maar mocht dat niet van PC-Fre@k !

Die is echt streng hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superb facelift staat eind deze week bij de dealer, hoorde ik van Skodadealer Korterink waar ik gister op de koffie was...

En zeker een leuk verslag: enne.....Ed voor notulist, een belangrijke functie blijkbaar, want nu kan iedereen meegenieten van de M&G, vakwerk!

En Danny, bedankt voor alle goede zorgen voorafgaand en tijdens de M&G.

En voor diegene die zich afvragen waar die Peus bleef met WMM aan het stuur?

Diie moest opeens werken en was zodoende verhinderd om te komen, zeer spijtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe