Ga naar inhoud

airco kapot


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

ik weet zeker dat bv Skoody het direct begreep. Verder ook niet zo van belang. Maar slechts om aan te geven dat een ieders affiniteit bij verschillende kennisgebieden kan liggen. Opmerkingen als "goh, wat dacht je", kunnen dan al snel wat denigrerend overkomen. Niet dat dat nu bij mij het geval is (ons kent ons), maar het valt me gewoon op, zo'n blinde vlek. Misschien toch iets om rekening mee te houden bij het plaatsen van reacties. Niet iedereen heeft nu eenmaal dezelfde achtergrond en kennis en affiniteit met zaken. Of dat nou gaat om techniek, taal, of whatever.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is gewoon de ventilator stuk. De airco doet dan ook niets meer. De kachel voel je alleen als je een beetje vaart hebt. Van de week had ik een file in een hagelbui. Als je de kachel voluit zet, je rijdt af en toe een stukje 30, luchtstroom op de voorruit, en de ruitenwissers hou je goed aan het werk dan beslaat de voorruit nog steeds niet.

Deze week wordt de ventilator vervangen en meteen ook maar een paar verwante zaken waar het ook aan zou kunnen liggen. Kennelijk is vervangen goedkoper dan uitzoeken waar het nou aan ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal waarschijnlijk wel over een kapotte sensor gaan, dat ligt het meest voor de hand.

In het geval het toch de ventilator is, kan je altijd proberen hem op de hoogste stand te zetten (als je dat nog niet gedaan hebt), soms geraakt de voorschakelweestand defect, en dat doet hij het wel nog op de hoogste stand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb ik t ook over maar wist niet dat die standaard in de goedkoopste versie van de yeti zat.

dacht dat er een klep open ging en hoe harder je rijd hoe harder de wind in de wagen was.........

Of is dat alleen als je geen voorruit hebt ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat geen druppel meer in systeem. Systeem gevacumeerd en afgeperst. Niet kunnen vaststellen waar het lek zit. Weer gevuld incl fluor.

Over 3 weken terug, men hoopt dan leksporen te kunnen zien. Kosten €80 (normaal €120).

Stekkerdoos trekhaak vervangen en bevestiging hersteld (€31)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe