Ga naar inhoud

airco kapot


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik laat er bij terugkomst wel even naar kijken en tegelijk die connector op de trekhaak vervangen.

Jij zegt dat nu, Ed, maar ik herinner me een vakantie van vroeger met mijn ouders in Joegoslavie. Noodgedwongen heel eind met Kever zonder voorruit moeten rijden door die stoffige boesboes. Degenen voorin konden degenen achterin niet zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt erop dat Henk alles in het werk stelt om u vakantie zo "aangenaam" mogelijk te laten verlopen en dan is er nog de gevaarlijke terugweg door België :P

Met mijn vorige wagens vier Japs nooit geen noemenswaardige problemen gehad denk dat we met onze Skoda (VW) minder geluk zullen hebben.

Zoals Ed zei zie eens naar de zekering,

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt 'm er zo uit trekken Menno en kijken of'tie doorgebrand is. Even tegen het licht houden. En als je twijfelt, even vervangen door een nieuwe zekering, dan weet je het zeker.

Degenen voorin konden degenen achterin niet zien!

da's toch normaal? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds de reservezekeringen van ik denk mijn allereerste auto en die zien er dus heel anders uit.

je bedoeld die spijkers en stukjes aluminium folie ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe koud was het trouwens toen je vastgesteld hebt dat Henk zijn airco kaduuk was? Elders zie ik namelijk mooie sneeuwfoto's en misschien is je constatering geweest bij temperaturen onder de 4-5 graden. Dan doen de airco's het namelijk niet.

Als je een VCDS in de buurt hebt zou je zelf even kunnen kijken naar de eventuele foutmeldingen. De dealer zal dat in eerste instantie ook doen (met andere tools).

Wat Toyota betreft, mijn dealer heeft die ook in de portfolio (samen met Ford) en het zijn nog steeds goede auto's, maar de kwaliteit is de laatste jaren niet meer zo onderscheidend als vroeger. Blijft de vraag of anderen beter geworden zijn of zij slechter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker temperatuurtje! Een paar weken geleden hadden we er nog een moord voor gepleegd ;) . Daar kan het dus niet aan liggen. En een beetje frisheid houdt je wel helder bij die temperaturen. Dan is het natuurlijk flut dat de airco het niet doet, voordat je het weet lig je te pitten achter het stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam er vandaag achter dat de verwarming ook niet goed werkt. Je moet hem echt op extreem heet zetten om warmte te voelen. Zet je hem op 20 graden (bij 8 graden buiten), dan heb je gewoon koele lucht. Is er een mogelijk verband tussen beide euvels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe