Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Dat is het mooie!

Want je ergert je eraan en toch blijf je Tele2 in je hoofd houden als provider, provider met een vervelend bijsmaakje!

Dus is het wel goede reclame want slechte reclame (zoals Omo wast wit, of Dreft doet dat) staan ook in de top3 qua verkoop!

Raar wereldje wel hoor die reclame en ook marketing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het irritante reclame, maar zoals frank ook zegt is'tie juist daarom goed! En er zit wel humor in... als je er voor open staat... ;-)

Maar om er nou je hele avatar mee te vullen vind ik wel echt een paar stappen te ver hoor... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat staat er altijd als je de wasstraat inrijdt ??

Op eigen risico , maw u kunt de schade niet bij ons verhalen

Wel dan hebben die mensen alleen de schade te bekostigen aan hun eigen auto ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is schitterend! :lol:

dan een kort mopje...

Adam en Eva lopen hand in hand, in een bos. Een perfect romantische omgeving dus...

Eva vraagt dan ook aan Adam, lieverd, vind je mij nog leuk? Houd je nog van me?

Zegt Adam....heb ik een keus dan????? :doh2: :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Goh en nu is zelfs erik onder de indruk van de apple artikelen !!??

Maar inderdaad ook op 360 erg leuk om naar te kijken !

En je weet weer dat je bedonderd wordt maar hij doet het goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe