Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Die arme duitsers ook! En ze zijn echt zo hoor. Ik heb duitse collega's en als zij in kantoor elkaar tegenkomen (al vele jaren) blijven ze elkaar Sie, Herr Dokter etc noemen! Nooit bij hun voornaam. Na werktijd willen ze elkaar nog wel eens tutoyeren, haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Frank, toen ik in Wolfsburg vergaderde, idem. Het was zelfs zo dat toen we gingen lunchen in het directierestaurant, de chef ons meenam, en z'n medewerker bij de gratie ook meemocht, maar dan moest hij de lunch zelf betalen. En ja, ook informeel tijdens de lunch bleef het nog Herr Doktor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging mee onder mom van is goed betaal zelf wel, en dan aan tafel gewoon niets bestellen en bij vragen gewoon zeggen dat ik het zelf moet betalen

Eens kijken hoe het dan uitvalt het eind van het verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leukste was bij een vergadering in Wenen. We (mn collega van Nedcar en ik) werden na afloop bij de voorzitter thuis uitgenodigd. Ik was de jongste en dus gebombareerd/gepromoveerd tot Kellermeister.

Hij nam me mee naar zn zeer uitgebreide wijnkelder, en wees me de wijnen aan die ik mocht pakken. Na een antal flessen moest ik overgaan op een ander soort. Zoals hij zei, die is mindere kwaliteit, maar na die vorige flessen merken/proeven ze het verschil toch niet meer...:)

We zouden met de slaaptrein (gereserveerde coupe ) terugreizen vanaf station Wenen. hij woonde even buiten Wenen, maar zou ons op tijd wel met de auto naar het dichtbij gelegen station brengen. Pff met al die wijn.

Oke, het kwam goed en precies op tijd want de trein kwam er gelijk aan.

En toen dus problemen, omdat we niet in Wenen waren ingestapt, dacht de conducteur dat we niet kwamen opdagen en heeft de gereserveerde coupe vrij gegeven. Maar we stapten dus twee stations later in. Gelukkig met veel praten toch de gereserveerde coupe gekregen.

Alhoewel we er niet echt mee zaten, want we waren behoorlijk lollig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Over humor gesproken.

Zag van de week op het prikbord in de gang van een kantoor van PWN te Velserbroek een mooie poster hangen met een lief, pasgeboren lammetje en de mededeling dat je de lammetjes kon bezoeken, ergens in een of 't ander bezoekerscentrum (met de paasdagen).

En daarnaast, op het prikbord, had iemand een recept opgehangen voor heerlijke lamskoteletjes! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vandaag bij de Skoda :) vanwege een onderhoudsbeurt en we hebben (achteraf) hartelijk staan lachen om een nou-niet-zo'n-snuggere-klant die langskwam.

We stonden net ff buiten in het zonnetje, komt er iemand aanrijden in een Fabia. (man van middelbare leeftijd met handtasje) Spreekt de monteur aan en zegt "de auto maakt zo'n raar geluid als ik de ramen probeer te sproeien" "volgens mij is er iets kapot"

Monteur: "ok, we kijken wel ff" "u weet zeker dat de ruitensproeier is bijgevuld, want er komt geen water uit"

Man: "ja, ja, dat is vanochtend nog nagekeken door iemand die er verstand van heeft en die zei dat het helemaal vol zat en dat ik echt naar de garage moest voor deze storing"

Voor de zekerheid de motorkap geopend en de man wijst onmiddelijk het KOELVLOEISTOFreservoir aan (!) "Ziet u wel, het zit helemaal vol, dat kan het niet zijn!"

Monteur kan amper een grijns onderdrukken, trekt het dopje van het ruitenwisserreservoir los en zegt "heeft dit niveau wel gecontroleerd?"

Man: "Maar die roze vloeistof zit toch helemaal vol?!"

Monteur: "nee, meneer, dat is de koelvloeistof!"

Man blijf volhouden: "maar die zit toch vol"

Monteur: "ja, dat is maar goed ook"

Afijn, het ruitenwisserreservoir was gewoon tot op de bodem leeg! :doh2:

Gieter erbij, water + een beetje sop toegevoegd, ruitensproeier geprobeerd en voila, vreemd geluid weg en de ramen werden weer gesproeid.

RTFM!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frank, dat zou mooi zijn. Dan hoef je niet bang te zijn dat men gaat spijbelen... eerder spijbelen van thuis denk ik.

Over mooie verhalen gesproken.

Toen ik een poosje terug bij de dealer was voor die navigatie stond er ook een auto met een airco probleem. De airco zou het spontaan begeven hebben. Wat blijkt, men heeft geprobeerd zelf een radio/nav in te bouwen maar kwam wat ruimte te kort of zo en heeft daarom maar besloten er een gatenzaag in de zetten. Gevolg, flink gat onder climatronic dwars door de kabels heen...

En dan doodleuk naar de dealer gaan voor garantie :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, kleine kinderen hebben soms veel te verwerken hoor. Stefano is nu dan wel 9 maar af en toe aan het slaapwandelen....zoekt hij de wc of zo en staat ergens in een gang 's-nachts te draaien en weet niet waar hij moet zijn?? 1 x maand ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe