Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Mannen zijn best wel netjes...

Als vrouwen een bikini dragen

is 90% van hun lichaam onbedekt.

Mannen zijn dan vaak zo netjes

om alleen naar de bedekte delen te staren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oudere man was getrouwd met een jongere vrouw.
Na enkele heel gelukkige jaren huwelijk, kreeg de man een hartaanval .
De dokter vertelde hem dat seks taboe was als hij zijn leven nog wat wilde rekken
Hij en zijn vrouw bespraken dit en de man besloot om elke avond beneden in de living te slapen om te weerstaan aan de verleiding.
Na enige tijd vond hij dat leven zonder seks eigenlijk niet meer de moeite waard was en op een nacht stapte hij de trap op op weg naar de slaapkamer van zijn vrouw. Halverwege de trap zag hij zijn vrouw naar beneden komen en zei tegen haar "Ik was op weg naar jou om te sterven."
Ze lachte en antwoordde: "Ik kwam naar beneden om je te vermoorden !"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Griekse schulden:

Het probleem voor de Griekse schulden opgelost.

Er komt een rijke Nederlander in een Grieks hotel en vraagt naar een kamer.
Wilt U alvast een deposito van 100 Euro betalen?
De man geeft de hotelier 100 euro en gaat de kamer inspecteren.

De hotel baas rent naar de bakker: Je kreeg nog 100 euro van me, hier is hij.

De bakker gaat op een drafje naar de meelleverancier: "Je kreeg nog 100 euro van me, ik kom mijn schuld aflossen".

De molenaar rent naar de benzinepomp "Reuze bedankt dat ik op de pof mocht tanken, maar hier is de 100 die ik je schuldig was".

De pompbediende rent naar het hotel: "Ik heb hier pas geleden met mijn maitresse gelogeerd, en ik moest nog afrekenen, hier is de 100 euro die ik nog schuldig was"

Ondertussen komt de Hollander weer naar beneden en zegt" ik neem hem toch niet, mag ik mijn deposito terug"
De hotelier geeft de man zijn 100 euro weer terug.

Ziedaar: het Griekse probleem is opgelost. En zoals gebruikelijk geen BTW en belasting betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Ik had een bericht van Skoda Nederland, met werkelijk een prachtig eufemisme:

 

Het zal u niet ontgaan zijn; ŠKODA is de laatste tijd in het nieuws geweest met de EA 189 dieselmotor. Deze motor van ŠKODA is voorzien van software die de stikstofwaarden (NOx) optimaliseert tijdens tests.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de CO​2  uitstoot valt weinig te optimaliseren, behalve zuiniger rijden dan

Per verbruikte liter brandstof ligt deze namelijk chemisch gezien, vast.

Per kg volledig verbrande brandstofsoort hoort een vaste hoeveelheid geproduceerde kg CO​2 

Als je het brandstofverbruik weet, volgt daaruit automatisch de geproduceerde hoeveelheid CO​2

​  

Bij benzinemotoren met nageschakelde 3 weg katalysator worden de eventueel onverbrande delen, alsnog omgezet naar CO​2,  zodat de rekensom weer sluitend is. 

 

Bij diesels, die alleen een roetfilter en EGR  hebben, geldt hetzelfde.

De EGR dient alleen om de NO​x  uitstoot te verlagen (als hij staat ingeschakeld, tenminste  B))​     ​

De eventuele onverbrande diesel (koolstof C) wordt in het roetfilter afgevangen en inderdaad, de CO​2 uitstoot wordt dan aan de uitlaat (tijdelijk) lager.
  De koolstof wordt op gezette tijden alsnog verbrand tot CO​2
Waarmee per saldo alle verbruikte diesel ook weer via een eenvoudige vaste factor te herleiden is naar CO​2
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe