Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Zoals een ieder van jullie inmiddels zal weten moeten we volgens de Nederlands wet een opt-in systeem hanteren voor Cookies.

Wij hebben hiervoor een balk bovenaan het forum geplaatst waarmee een bezoeker inzage krijgt in de cookies die Skoda Forum Europe plaatst en waarvoor die gebruikt worden. Wij slaan standaard geen cookies op voor het forum zelf, dit gebeurt pas op verzoek van de gebruiker (onthouden van inloggegevens bij het aanmelden).

Desondanks tonen wij aan elke bezoeker de volgende melding:

post-2-0-14573000-1349287366_thumb.png

Waarmee je ook onze nieuwe privacy policy kan lezen: http://www.skodaforu.../privacypolicy/

Mochten jullie aanvullende vragen hebben en problemen ondervinden met deze 'bar' dan horen wij dit graag.

Edited by PC-fre@k
spelfouten
Posted

De optie om wel het balkje weg te klikken zonder cookies te accepteren, die was de wetgever weer vergeten (zucht). Als dat met alle opties zo gaat heb je geen beeldscherm meer over.

Posted (edited)

Wij zijn verplicht te melden dat deze site gebruik maakt van cookies, wat onze policy is t.a.v. cookies en wat er gebeurt met de info in die cookies (zie de uitleg).

Die cookies zijn er voor jouw gebruiksgemak (onthouden wat je gelezen hebt etc) maar omdat cookies - in algemene zin gesproken - ook privacy-gevoelige info zouden kunnen opslaan, dien je daarvan op de hoogte gesteld te worden. Zoals Ronald al aangaf: wij slaan die cookies niet op, dat doe je zelf op je eigen computer.

That's it.

Zou je niet willen dat deze site cookies gebruikt, dan kun je dat in je browserinstellingen regelen (zie beveiligings- en privacyinstellingen; hangt van de browser af).

Edited by Cyrus
Posted

Nee, dan sta je toe dat de site cookies mag en kan opslaan op jouw computer. Als je browserinstelling zó is dat cookies niet mogen worden opgeslagen, dan gaat dat vóór. Net als wanneer je in de privacy mode (porn mode) zou browsen.

Posted

dat je niet geklikt hebt en dat je telkens de melding zal zien blijven staan.

Maar heb je het dan niet ervaren bv bij Tweakers waar je die melding ook hebt gehad ?

Posted

en alle 100-en andere site's... ;)

als je niets doet heb je geen gebrek aan functionaliteit, alleen ga je je irriteren aan die balk inderdaad ;)

Posted

En weet je wat nou komisch is? Als je de cookie accepteert zonder verder hier iets te doen, dan komt er juist een cookie om op te slaan dat je er op geklikt hebt.

Geniaal niet waar? :D

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe