Ga naar inhoud

fotografie

Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Tip!

Als je nog een geheugenkaart zoekt voor een hele goede prijs.

51XCl6ALnyL.jpg

Nog geen vijftig piek voor een 16GB Sandisk CD Extreme! Da's errug goedkoop.

Zelfs de pricewatch van tweakers vindt 'm niet zo goedkoop.

Bij Scheer en Foppen:

http://www.scheerenfoppen.nl/nl/foto-en-camcorder/geheugenkaarten/cf-geheugencards/sandisk/cf-extreme-16gb-60mbs-geheugenkaart/p41792

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter verduideling: Dit is geen SD kaart maar een CF card.

Zijn wel meer mensen mee de boot ingegaan.

Dachten ze een leuke SD aanbieding te hebben paste die grote CF kaart niet in dat SD sleufje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fotograferen was zo een dertig jaar geleden ook een hobby van mij en stilletjes aan met de foto's hier te zien wakkert deze terug wat op. En zeker nu is het eigenlijk goedkoop vroeger de rolletjes en ontwikkeling waren behoorlijk prijzig. Dus was dit eerst in dia fotograferen en de beste laten omzetten op papier. Heb hier nog een volledig toestel liggen met tas en extra flitser en batterij best zonde dat je er nu niets meer kan mee aanvangen.

En nu een kleiner toestel aangeschaft dat je makkelijk kan meenemen maar toch met een goede lens 12X Optical Zoom.

In mijn Panasonic Lumix DMC-TZ10 zit een SD SanDisk Extreme HD Video 8GB. 20MB/s. AVCDH

Het is wel prettig als het kaartje wat aankan moet je niet te vlug bang zijn dat je te kort komt als men op reis vertrekt kan je er lustig op los fotograferen. Maar ook een tweede batterij is onmisbaar en als het toestel een eigen type heeft is dit ook niet zo goedkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
wat voor een puinhoop we er tegenwoordig van maken...

Tsja dat was al begonnen in de politiek, dus ...................

Maar ik kan me niet anders herinneren dat het aan eind van de dag een puinhoop is.

Mensen weten het wel allemaal op één plek te krijgen maar niet meer thuis als het niet is verkocht.

Maar goed vuilnis is tegenwoordig geld waard dus de vuilverbranders zullen er wel weer blij mee wezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is duidelijk niet zo gegaan: http://www.chasa-ima.../nl/milieu.html

Heel opmerkzaam van je!

Maar idd, al doe je zelf maar kleine stapjes vooruit, de meute holt met zevenmijlslaarzen achteruit.

Ik heb mensen hun persoonlijke spullen zien pakken bij hun uitstalling en vervolgens laat ze gewoon alles achter hun r**t liggen. "ach Mien, de vullesmanne pleuren het wel weg, dan zijn wei er mooi va af "

Triest, heel triest. :disgust1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja Erik dat van achter hun reet laten liggen is echt niets nieuws onder de zon hoor !

Dat is al vele jaren zo !

Dus het schokt me geheel niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mensen hun persoonlijke spullen zien pakken bij hun uitstalling en vervolgens laat ze gewoon alles achter hun r**t liggen.

Yep, ook meegemaakt vandaag, en dan staan ze tegen de omstanders te blaten dat er toch altijd wel iemand is die het gratis wil hebben. Zoals jullie wel begrijpen heb ik er ook een paar opmerkingen tegenaan gegooid, want luiheid als liefdadigheid verkopen kan je beter doen als ik er niet bij sta.

Toch, vanuit milieu-oogpunt levert het misschien wel minder vervoerskilometers op als er wat vrachwagens in 1 keer van de vrijmarktplaats naar de vuilstort gaan, dan dat ieder dat weer eerst naar huis, en dan later weer apart gaat brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe