Ga naar inhoud

Upcoming moederdag!

bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja Menno, wij zijn nog van de directoires.

Nah, nee, van die tijd zijn jullie niet.

Wikipedia:

Het Directoire was het vijfkoppige bestuur van Frankrijk dat het land tijdens een deel de Franse Revolutie regeerde, van 1795 tot 1799.

erschillende kostuumvormen voor mannen en vrouwen, waaronder damesondergoed dat tijdens de regering van het Directoire in zwang kwam. Het was een broekje met korte pijpjes, die met elastiek gesloten waren. "Directoire-elastiek" was nog tot voor kort een courant artikel in manufacturenzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij hoeven die alleen te dragen en wij mogen er van genieten.

En mannen weten toch niet wat mode is, is de uitspraak van 99% van de vrouwen.

Dan heb ik precies iemand uit die één procent getrouwd die dat niet zegt... haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zow ik ben er (bijna) klaar voor.

Moeders wordt morgenvroeg getrakteerd op uitslapen en ontbijt op bed. Het ontbijt wordt geserveerd in een zelfgemaakt dienblad (deksel van een schoenendoos die versierd is). Bij het ontbijt worden de school-cadeaus overhandigd en een envelop met het begin van een speurtocht waarbij moeders door het hele huis en de 2 auto's heen briefjes (14 stuks) mag zoeken met een letter erop, die letters samen vertellen waar ze uiteindelijk het cadeau (5 buitenplanten met bloemen) kan vinden en een drooglijn (want de droogmolen is versleten).

Nu nog hopen dat de kinderen hun mondjes dicht kunnen houden vandaag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal geen verbazing wekken dat al dit soort commercieel 'bedachte' feestdagen mij de strot uitkomen. Bepaal zelf wel wanneer ik iets wil/kan geven c.q. ontvangen. <_<

Ik doe ook wel eens iets wat afwijkt qua datum maar zoiets als moederdag wordt op school natuurlijk enorm gestimuleerd dus gaan we lekker meedoen!

Zow ik ben er (bijna) klaar voor.

Nu nog hopen dat de kinderen hun mondjes dicht kunnen houden vandaag ;)

Vanuit Hoorn wens ik jullie allemaal (dus ook alle moeders, oma's maar ook de moederdaghaters) een leuke dag morgen toe. Wij doen het iets rustiger aan want moeders mag altijd al lang in bed blijven liggen, krijgt altijd al een kopje thee op bed van mij en krijgt iets van de jongens wat ze op school gemaakt hebben. En morgenavond niet thuis eten maar ergens in de stad hier, hopelijk op een terrasje! De zon moet dan wel ff meehelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal geen verbazing wekken dat al dit soort commercieel 'bedachte' feestdagen mij de strot uitkomen. Bepaal zelf wel wanneer ik iets wil/kan geven c.q. ontvangen. <_<

Bij ons wordt de commercie ook niet gesteund hoor, er wordt wel iets sympathieks bedacht en gedaan en meestal zit daar een cadeau bij wat toch al nodig was.. Een drooglijn in ons geval en met vaderdag staat er een nieuwe mixer op het programma (omdat ik die laatst gesloopt heb)... Wij doen ook niet mee aan de luchtjes, giftsets enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb net maar even het moederkado vast gegeven, stonden nog wat paardebloemen in de tuin, en ja als je iets leuks wil geven dan is het wel een veldbloemen boeket !

Alleen ze verwelken zo gauw !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe