Ga naar inhoud

Toch een "nieuwe" Felicia...


The bone collector
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik had wel een beetje mijn twijfels bij dat donkergroen eerlijk gezegd, zou het zelf nooit kiezen als ik een nieuwe kocht, maar goed. Op zich vond ik dat zilvergrijs van mijn vorige wel mooier, maar omdat deze een mooiere grille (en mistlichtjes) heeft, vind ik het geheel wel beter. Deze lijkt op de Octavia 1 qua aanzicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht, quasi genuanceerd geleuter over lampjes en andere bijzaken. Ik zal het nog een keer uitleggen:

groen = het mooist

(o ja, het ging eigenlijk over jouw auto, sorry. Nou ja, spuit maar grijs dan, ik trek m'n handen er van af.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht, quasi genuanceerd geleuter over lampjes en andere bijzaken. Ik zal het nog een keer uitleggen:

groen = het mooist

(o ja, het ging eigenlijk over jouw auto, sorry. Nou ja, spuit maar grijs dan, ik trek m'n handen er van af.)

Niet doen, je handen ergens vanaf trekken, ooit,nog niet zo lang geleden, op dit forum deed ik dit ook

("ik ben er nu verder wel klaar mee") dat wordt je niet altijd in dank afgenomen.

Het is wel weer goedgekomen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat wordt je niet altijd in dank afgenomen.

Dat komt er nou van als je te vaak serieus reageert, dan gaat het soort uitspraken als "ik ben er nou verder wel klaar mee" te serieus opvatten.

p.s. de vrouw had nog wat suggesties voor de luchtweerstandsberekening, dus er is weer hoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Voor de geïnteresseerden: een paar mooiere foto's van mijn ondertussen gepoetste Felicia. Enkel de velgen moeten nog gewisseld worden, maar dat is nog niet gebeurd omdat er nieuwe banden op moeten. Aan één wielkast zat een klein beetje roest (gevoeligste plaats voor een Felicia), mijn pa ging dat wat bijwerken, maar als verrassing heeft hij ook het volledig kofferdeksel en het dak herspoten (zaten ook lichte oneffenheden in). Beide wielkasten zijn in nieuwstaat hersteld en ook in nieuwe lak gezet. Mijn nieuwe Felicia is helemaal top nu :). Nog maar 49 kilometer op de teller gezet, maar hoop dat het er snel meer worden!

post-400-0-72519600-1340568068_thumb.jpg

post-400-0-44412600-1340568078_thumb.jpg

post-400-0-55368200-1340568089_thumb.jpg

post-400-0-66932400-1340568201_thumb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die Pa van jou ook hier in te huren voor klusjes aan de wagens van leden ?

Of gaat dat te ver ?

Niet dat ik reparaties te doen heb hoor , maar ja je weet het nooit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom bedank voor alle positieve reacties. Is toch een stuk meer werk in gekropen dan eerst gedacht (maar goed wat verwacht je voor die prijs natuurlijk), maar uiteindelijk ben ik zelf toch ook blij met het resultaat. Wel geen aanrader voor iemand die er zelf niet aan werkt, anders waren de kosten aardig opgelopen om dit gedaan te krijgen.

@EdK: ik vrees dat het een exclusiviteitscontract is :)

aangepast door The bone collector
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe