Ga naar inhoud

Miss Tuning 2012 -> beloning is een Fabia Monte Carlo


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Frizzi Arnold is Miss Tuning 2012

post-27-0-48297600-1336505286_thumb.jpg

De 22-jarige Frizzi Arnold uit het Duitse Chemnitz is verkozen tot Miss Tuning 2012. De Duitse ergotherapeute kreeg het kroontje toebedeeld op Tuning World Bodensee,

de grootste tuningbeurs van Europa. Ze werd gekozen uit 20 finalisten na 500 inzendingen en was vanzelfsprekend dolgelukkig: "Ik kan het eenvoudigweg niet geloven,

ik had het niet verwacht."

Frizzi mocht naast de illustere titel ook een Skoda Fabia Monte Carlo mee naar huis nemen en zal op de Miss Tuning 2013 kalender schitteren die geschoten zal worden

door sterfotograaf Max Steam. Nummer twee, Alena Lackmann (rechts op de foto) krijgt een vakantie naar Ibiza en nummer drie, Phaedra Müller, wint 500 euro.

MISS TUNING 2012 - YouTube

bron

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je er nog meer?

Zat - klik maar op de bron-link!

Maar wie is het nou op de foto?

Geen idee, da's het mooie! Ieder zoekt gewoon de mooiste eruit! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik voel een opmerking van Ed aankomen "wie nodigt ze uit voor de meeting?"!

Kun je lang wachten Marco, ik weet het al en de brief is vanmiddag al in de bus gevallen !

Maar ze is vrij armlastig dus ik moest alle kosten voor eigen rekening nemen

En tsja dat gaat me te ver ! me uitnodigen en geen kosten op je willen nemen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, als je zo begint is het einde zoek. Krijg je weer zo'n glimlach met: "ik eigenlijk liever die groene".

Als ik een auto win gaat die naar de hoogste bieder, en die hoeft er dan niet eens bij op te tutten of te glimlachen. En Froggy blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: pfiew, gelukkig heb ik al een Fabia

Volgens mij heb je dit getypt met een zuur gezicht !

had nu maar Marco zijn advies opgevolgd, hadden we nu nog aan moeten horen dat je een fab met je glimlach en sexy uitstraling had gekregen. B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe