Ga naar inhoud

fabiagreen stelt zich voor


fabiagreen
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag allemaal ik verwart mijn eerste skoda een fabia combi greenline busines in 3 tot 4 weken te krijgen .

IK heb 40 jaar ben vader van 2 kinderen en Franstalige belg "kan wat fouten in mijn Nederlands zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom fabiagreen! 3 of 4 weken is best snel! Ik heb ook een groene fabia.

Welke leeftijd zijn je kinderen? Jongen of meisje?

Ik begrijp je Nederlands prima, dus dat is geen probleem. Erg leuk dat je meedoet aan een Nederlands forum. We hebben ook leden uit Zweden. Een lid uit Frankrijk is nu nog maar een kleine stap denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doordat ik weet als ollander met verschillene vrienden in het belgische , weet ik dat het voor de vlaming redelijk makkelijk is om frans te praten en schrijven

Maar dat het voor een waal redelijk moeilijk is om vlaams te praten laat staan te schrijven.

Vandaar welkom hier op het forum, en je hebt nu 2 uitdagingen hier !

Genieten van het forum en ik hoop actief bezig te zijn en dat hierdoor je vlaams ( hollands) schrijven er ook steeds beter van wordt

En kom je er echt niet uit met die hollandse woorden, wel Steven heeft je de oplossing al gegeven hiervoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen neen hij heeft zijn meriva in de prak gereden, het is een totaalverlies ;) niks met de greenline te maken dus, maar wel begrijpelijk dat autoloos zijn het wachten alleen maar moeilijker maakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt vreselijk ja. Verkocht 'per ongeluk' mijn auto eerder dan ik de nieuwe kreeg (weg is weg zullen we maar zeggen). Gevolg, maanden met de trein, in de winter!!! En nou is dat NS gedoe niet heel best, dus je begrijpt dat ik daar niet echt vrolijk van werd. Anderzijds is het dan weer fantastisch om in je nieuwe wagen te zitten !!

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe