Ga naar inhoud

Afdekkap bougiekabels t.b.v. 1.2 TSI


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Is mooi om te combineren met bijv. een hoodlifter. Als ze er dan in zitten kan je ze snel een pak rammel geven zonder de kap weer op je kop te krijgen.

Trouwens nog een tip voor Pim, je kan de foto's hier (in de gallery dus) hernoemen naar iets logisch. Nou is dit wel te volgen, maar het viel me op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik denk ook dat het enige wat dan helpt is dat je de hele motor er elke keer uit haalt. Heb ook de indruk dat het een zeer lokaal probleem is, hoe vervelend ook. Ben erg vaak in Duitsland geweest op allerlei plekken, maar nimmer last van gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pim, voorkomen is beter dan genezen !

Dus kan me voorstellen dat je het besteld hebt.

Tsja dat ze nou net die visresten bij productie van Skodakabels moeten gebruiken...

En ach het staat zeker niet verkeerd, dus nu nog die hooddamper erbij van Milotec of Superskoda ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sommige spannen kippengaas onder hun wagen !

Andere hebben weer een conrad marter verjager onder de motorkap hangen.

Maar beste is gewoon in de stad gaan wonen waar die beesten niet voorkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar marters vreten toch aan alle rubberen slangen? En er zit nog veel meer slangen-'spul' onder de motorkap... m.a.w. daar zitten geen afdekkappen overheen...

Toch lees je altijd weer over die bougiekabels. Terwijl als ze zo'n ander slangetje kiezen je dat toch ook zou moeten merken aan je wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je zo'n betonblokje van de ingang afhalen, gaan ze een stuk minder graven.

Maar tsja een molshoopje is aan de ene kant niet leuk maar ook wel weer onschuldig

Je trapt het plat donderd er wat graszaad op en je hebt weer een grastapijtje in korte tijd

En het is ook nog eens zo dat als je mollen in de tuin hebt dat je grond van goede kwaliteit is en rijkelijk voorzien is van wormen en ander ongedierte behalve die mollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu pas, dan ben je volgens mij te laat en kun je het grasveld gewoon afschrijven, het wordt dan een soort achterhoedegevecht, wat je altijd verliest.

Ik spreek uit ervaring, daarom laat ik het nu doen, erg interssant allemaal, eerst verticuteren, daar moet je in het voorjaar mee beginnen.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

eens in de twee/drie weken maaien. Morgen weer voor het eerst

En dan is de maand April al voorbij, en ik heb geleerd dat dit de maand 4 is !

dus dat zijn een week of 16 ofzo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe