Ga naar inhoud

Wassen


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Dat is heel handig juist, zet hem met het logo recht naar achter, een beetje schuin omhoog. Zo weet je wanneer er iemand tegenaan heeft gezeten, en wanneer iemand hem geprobeerd heeft recht te zetten (of er anderszins aan gekomen is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er iemand tegenaan zit (zoals schijnbaar is gebeurd) dan krijg je er krassen op, en na een tijdje ben je dan je hele logo kwijt :P

Over wassen gesproken.. Het regent zoveel dat ik nog steeds de wagen niet gewassen heb, denk dat ik het nu maar uit ga stellen tot begin volgende week. En hem dan schoon houden tot de M&G (of die morgen nog even snel wassen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Uit pure krenterigheid was ik mijn auto altijd zelf aan de straat. Duurt wel lang, want er komen altijd buren langs voor een praatje. Zelf auto wassen is dus goed voor de sociale contacten ;)

Ik heb dus geen ervaring met wasstraten. Begrijp dus dat die borstelstraten niet zo goed zijn? Is het echt beter om je Yeti door de klamme lappen te halen? In ons dorp hebben ze kortgeleden een soft wasstraat geopend en als ik het goed zag, gebruikt men dan die klamme lappen.

Hoe dan ook, het leek wel leuk om eens 5 euro te verbrassen, waarmee je voor een dubbeltje op de eerste rang zit. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal is de waardebon geldig in de borstelwasstraat! De "klamme" lappen wasstraten zijn duurder, soms 3x.... Ik zelf ga 1 x maand in de borstelwasstraat en die voldoet prima! Eerst reinigen ze voor met een HDS, daarna dus wassen met borstels! Wasstraat met de lappen is iets veiliger om te gebruiken voor de lak van je auto! Zeggen ze....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou, vanochtend voor het eerst eens naar een wasstraat. Volgende keer toch maar weer met het handje en de HD-spuit. LM velgen worden niet echt schoon en ook tussen de randen van deuren en motorkap blijft het vuil. Zo'n wasstraat is leuk voor het eerste gezicht, maar meer ook niet. Met zo'n bon van Skoda en voor 5 euro leuk om eens te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Het devies indachtig om de nieuwe auto het eerste half jaar de ervaring van de wasstraat te besparen, doe ik het tegenwoordig zo: €2 in de hoge druk automaat, eerst shampoo, dan spoelen en tenslotte vlek vrij naspoelen. En ik moet zeggen dat dit eigenlijk prima bevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe