Ga naar inhoud

Nog steeds niet mijn nieuwe wagen...


quiptix
 Delen

Aanbevolen berichten

Achteraf inbouw leer is net als vooraf DSG bestellen kennelijk. Mijn wagen staat nu al weken bij de leerinbouw te wachten. Ze hebben het erg druk en misschien was er iets misgegaan met de bestelling...

Baal er enorm van. De levering van een uit voorraad auto is hiermee nu opgelopen 7 (zeven) weken... Plus ruim 1 week procuratie bij de leasemaatschappij...

Ik ben die Prius zo zat...

Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad balen! We weten er allemaal wat van....

Maar als het zover is, ben je zo blij als een kind!

Ik heb ook dsg, heerlijk!

Ook leer erin gebouwd achteraf, heerlijk!

Nog veel en veel meer is er om van te genieten terwijl je werkt!! Nog ff wachten jammergenoeg maar de tijd vliegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig! Maar dat met die leerinbouw verbaast me, bij mij duurder dat gewoon een dag. Kwestie van planning zou ik zeggen... Maar meestal komt dat spul trouwens uit verweggisstan en wordt hier dan ingebouwd (lever/ verzendijd een weekje). Dus het zal waarschijnlijk aan de verkeerde bestelling liggen en daarom moet je een weekje wachten.

Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dsg, heerlijk!

Helaas heb ik geen DSG. Ik heb toch maar gekozen voor een paar jaar schakelen en 20% bijtelling...

Spijtig! Maar dat met die leerinbouw verbaast me, bij mij duurder dat gewoon een dag. Kwestie van planning zou ik zeggen... Maar meestal komt dat spul trouwens uit verweggisstan en wordt hier dan ingebouwd (lever/ verzendijd een weekje). Dus het zal waarschijnlijk aan de verkeerde bestelling liggen en daarom moet je een weekje wachten.

Sterkte ermee!

Nou, de laatste verklaring vond ik wel plausibel!

Normaal worden auto's op bestelling gekocht en daar gaat natuurlijk een aantal weken over heen. In die tussentijd wordt ook het leer besteld en komen deze juist door die planning prima bij elkaar.

Aangezien ik een auto uit voorraad heb besteld was het beeld iets anders. Hiermee blijft de levertijd van het leer staan. Ze hebben geen voorraad bij de leerinbouw.

Ik kan ermee leven, maar had wel gehoopt op een betere communicatie. De dealers (ja er spelen er 2 mee) wisten dit ook niet...

Helaas, maar waar...

Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is jammer, hebben ze er een datum op geprikt?

Ik hoop niet op het leer zelf :winksmiley: ...

Medio mei is het nu. Medio maart was de auto besteld...

Dus door het leer bijna dezelfde levertijd als een niet-voorraad auto. Als ik dat geweten had...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de koe is geslacht... En om de stoelen gedaan en ik hoop dat de huid lang genoeg gedroogd heeft :-)

Kreeg bericht dat het in de week van 11 mei gaat plaatsvinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou niet dus... :boos2:

TIP voor een ieder:

Als je een auto uit voorraad besteld met leer achteraf, maak dan los een afspraak om het leer na aflevering te laten plaatsen. Kan je tenminste langer genieten van de kar...

Nieuwe E.T.A.: Dag na Hemelvaart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet een nog mooiere. Familie van mij heeft een skoda besteld (Octavia Businessline 1.2 DSG) belt de garage 3 maanden later (1 week voor de levering) op, sorry er is iets mis gegaan. Hij komt net als Ambition van de trailer afrollen....

Komt een maand levertijd bij zegt deze PONDEALER << jaja... :o

En dan zouden ze 'sunset' als compensatie geven. Ik hoorde al iemand bijna vloeken aan de andere kant van de lijn, iets met voor 1 juni en bijtelling of zo... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er ook geen drol van eerlijk gezegd. Betwijfel of wat de dealer zegt wel klopt... Er zijn zoveel momenten geweest waar te zien was wat er besteld is... ongelooflijk.

Maar, jij hoeft nog maar 2 dagen te wachten :D Even volhouden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe