Ga naar inhoud

Kilometerstand bij aflevering


gerardus
 Delen

Aanbevolen berichten

Leuke suggesties voor waarom de kilometerstand zo hoog is. Schade lijkt mij het meest erg, maar ook het meest onwaarschijnlijk, omdat de auto daarvoor te kort bij de dealer heeft gestaan (nog geen week). Nou voor mij is de auto evengoed nieuw hoor. Ga zo even bij de garage langs voor een tweede nummerplaat en nog een beetje teruggave van m'n BPM (Greentech). Misschien hoor dan wat de oorzaak is.

EdK, het lukt mij niet een foto te plaatsen, maar ik ben daar ook erg onhandig in. Ik zie niet waar ik op moet klikken......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maagdelijk wit noemen ze het wel

Alleen zonde van die zwarte kentekenplaat.

Maar weer wel standaard aluminium kleurige dakrails

Maar voor een ieder zijn gemak

Zou je in je profiel kunnen zetten om welke Yeti het nu gaat ?

Is ook met eventueele vragen van jouw zijde makkelijk met antwoorden voor anderen dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens was de reactie van de dealer het volgende: de wagen is bij hen aangekomen met 51 km op de teller. De monteur heeft een testrit gemaakt van 13 km en de wagen afgetankt. Nou ja, het zal allemaal wel. Hoewel iets minder nuchter, denk ik dat Menno wel gelijk heeft. Niemand is er waarschijnlijk echt zeker van.

Ja, dat wit is wel een blikvanger hè, maar dat glimglim gaat er nu langzaam af, want ja, wit is snel vuil.

Ik zal m'n profiel aanpassen EdK: ben niet zo snel :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal m'n profiel aanpassen EdK: ben niet zo snel

toch niet vanwege de leeftijd he !? :dopey_h4h:

Maar was alleen maar een vraag / opmerking en geen bevel hoor.

En Zwart is eerder vuil hoor !

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke wagen heeft een stroomlijn

De één als een baksteen en de ander als een speer.

Tsja gelukkig heeft de yeti die van een baksteen, hierdoor heb je teminste leefruimte voor en achter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou... Dat zijn geluiden van het duizendjarige rijk dat gelukkig maar 12 jaar geduurd heeft, en dat was nog veel te lang! Hoewel de term trouwens al veel eerder gebruikt werd maar door die mesjogge Oostenrijker een nieuwe dimensie gekregen heeft...

Maar het mag duidelijk wezen, in de yeti heb je ruimte om te leven!

Wat dat witte gevaar betreft mag Pim zich nu wel zorgen beginnen te maken als DE witte Yeti.

Maar goed dat de zon niet schijnt op de foto anders had je de zonnebril op moeten zetten! Die "kleur" past overigens wel uitstekend bij de Yeti!

aangepast door Sodela
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dat witte gevaar betreft mag Pim zich nu wel zorgen beginnen te maken als DE witte Yeti.

Maar goed dat de zon niet schijnt op de foto anders had je de zonnebril op moeten zetten! Die "kleur" past overigens wel uitstekend bij de Yeti!

Ik maak me geen zorgen hoor Alexander, zoals je weet (of niet) heb ik de enige echte "Witte Yeti" een uniek exemplaar. Maar ik vind het wel leuk dat er steeds clones bij komen......hoe witter hoe mooier.

Wat ik zelf minder mooi vind bij de auto van Gerardus, die nog zo maagdelijk (he Ed?) wit is, zijn de dakdragers, die zie ik liever in het zwart. @Edkoo vind dat bij zijn auto (witte yeti) ook niet zo mooi.

Wit is natuurlijk de kleur die het mooiste past bij de Yeti :D

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooiste van Greentech, vind ik, dat ik voor hetzelfde geld als een "gewone" ESC erbij heb en ik zo'n €100,- teruggestort krijg van teveelbetaalde BPM. Echte Hollander, natuurlijk. Maar goed, het scheelt mij daardoor ruim €700,- aan BPM. Wat die andere groene techniek betreft, tja dat zal de tijd leren. Het zal aan de rijstijlen liggen, maar als greentech echt iets doet, dan zou ik wat zuiniger moeten gaan rijden dan andere Yeti's 1.4

Ik ga het bijhouden.

Eigenlijk is onze Yeti met wit kleurloos :kwijlen:

Overigens ben ik zeer tevreden met de Swing radio die er standaard in zit. Ik heb een flinke gehoorstoring en versta het gesproken woord heel goed. Muziek klinkt ook lekker. Dacht vooraf: ik hoef niet persé een radio meer in m'n auto. Versta en hoor er toch amper meer wat van. Moet ik van terugkomen, want ik ben er nu blij mee.

aangepast door gerardus
Link naar reactie
Delen op andere sites

En gerardus laat ook even weten wat je van je CC cruise control vind in deze !

Er is er hier één die het onzinnig vind en wij als langer lid van het forum hier kunnen niet tot deze persoon doordringen van het hiervan.

Maar misschien dat jij het wel kunt !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens ben ik zeer tevreden met de Swing radio die er standaard in zit. Ik heb een flinke gehoorstoring en versta het gesproken woord heel goed. Muziek klinkt ook lekker. Dacht vooraf: ik hoef niet persé een radio meer in m'n auto. Versta en hoor er toch amper meer wat van. Moet ik van terugkomen, want ik ben er nu blij mee.

Zo!, als je al dacht dat je geen radio meer hoefde dan is dat echt een heel forse meevaller. Fijn hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

EdK, ik weet niet wat jullie van een cc vinden en wat degene ervan vindt tot wie jullie niet kunnen doordringen, maar tot vorige week vrijdag heb ik cc gezien als een autogadget. Als ik er apart voor had moeten betalen, dan had ik het waarschijnlijk niet als optie genomen. MAAR, sinds deze week vind ik het geen gadget meer, maar een manier om nog lekkerder te rijden....en wellicht zuiniger, omdat je mooi constant rijdt. Ik vind de bediening in de Skoda ook prettig. In de Citroën van m'n dochter, vond ik dat bijvoorbeeld minder. Zij vond cc dan ook niets. Zij rijdt sinds van de week een Suzuki en wilde bewust geen cc. Dat geeft ook weer aan dat het heel persoonlijk is én sterk afhangt van het (on)veiligheidsgevoel dat je er bij hebt.

Mij lijkt het ook ideaal als ik met de caravan ga rijden, want ik kan tijdens een lange reis moeilijk m'n snelheid vasthouden. Dat is niet prettig voor vrachtwagenchauffeurs.

Dat kan nu verleden tijd zijn. Tja, eigenlijk wordt ik schandalig verpest: ik ben eigenlijk nooit uit op luxe, maar door die Yeti wordt ik een patser....ja zo voel ik dat echt :dopey_h4h:.

Kortom: cruise controle is in de praktijk een zinnige standaard bij Skoda. Volgens mij is het een standaard op al hun modellen vanaf de basisuitvoering. Blijkbaar vinden de Oosterburen het dus belangrijk op een auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe