Ga naar inhoud

Superskoda gadgets


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

De stijltjes vind ik wat te veel van het goede maar de gril in de bumper zie ik wel zitten.

En de ledlichten zijn wel duur om "zo" maar te vervangen als het bij de combi mogelijk was dit om ledjes te hebben.

http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB-II/Superb-II-stainless-steel-chrome-trim-6pcs-set

Denk dat ik ze volgende week ga bestellen.

Aan deze die het weten hoelang is de leveringstermijn? ( mogelijk heb ik ze nog voor de M&G)

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel de laatste maal dat ik besteld heb bij superskoda was op een zondag en op de donderdag waren ze binnen !

Heb betaald via PayPal op diezelfde zondag.

Je krijgt zodra je besteld hebt een automatische melding met de nota toegestuurd van Superskoda en van Paypal een bevestiging dat je hebt betaald.

Dan zie je maandag of dinsdag een bevestiging op de site ( als je bent ingelogd bij ze ) van superskoda dat het is verzonden.

Daarna hoor of zie je niets meer per mail oid maar staat op bepaald moment de pakketservice bij je voor de deur met het bestelde !

Dus als jij deze week ( of vandaag ) nog besteld dan moet je het voor dat je op de M&G aankomt de strips al een keer kuisen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waw superskoda is snel zeg maandag in de voormiddag besteld en vandaag woensdag heb ik de pakjes. :blink:

Zou dit komen door mijn Avatar? ;)

Dit wordt morgen een leuke dag om alles te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Je kunt 100 eurie verdienen bij Superskoda lees onderstaand !!

100EUR reward for anybody !!! We have been cheated from some turkish looser Irfan Türetgen !!! We are calling other Skoda fans for strike back !!! HELP US !!!

We have been cheated by customer from Turkey

Irfan Türetgen

E-mail: turetgen@istanbul.edu.tr

Telefon: +902124555700

Fax: +902125280527

He ordered parts with EXPRESS (!!) shipment option EMS. All of us know, that this service is extremely expensive.

Especially when you send anything outside EU. Then you must pay export customs clearance fee (usually 5-15 eur, this case 8eur).

When he received correct part, new, packed,undamaged or whatever, he decided that he probably made the mistake while choosing EMS as a shipping option. So he decided to take money back at least in value of the part, so it will be for free (exactly for 2eur) and put the claim on credit card processor.

Now we have lost the money (22eur) and he is laughing how he is number 1. And even spreading all of this shit to other forums, how he is best and how he earned 22eur on big company.

So we call all other fair Skoda fans to help us to strike back.

We lost 22eur on this fucking jerk, but we will pay you 100eur for some funny revenge idea (please, no killings or mauling ideas ! ).

We highly appreciate your solidarity.

With Best Regards

your Superskoda.com team

http://www.superskoda.com/news/100EUR-reward-for-anybody--We-have-been-cheated-from-some-turkish-looser-Irfan-Türetgen--We-are-calling-other-Skoda-fans-for-strike-back--HELP-US-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, en dat voor 22 euro... Ik gok dat ze dat alleen maar doen omdat die kerel het op grote schaal in het nieuws brengt. Anderzijds vind ik het nogal zielig dat ze zijn privé gegevens zo online zetten. Als hij een Nederlander was zou SuperSkoda nog een rechtzaak aan z'n broek kunnen krijgen ook. Dat gaat vast meer dan 22 euro kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou er iets bestellen maar na dit bericht weet ik het niet meer zeker. Dit is niet echt professioneel.

Het ging mij om die wintergrille. Er zijn er twee, maar ik ben geïnteresseerd in de onderste. De radiator is daar niet beschermd tegen steenslag en andere rotzooi in de winter. En als het echt koud is warmt het motortje wat sneller op wat goed is voor het verbruik. Althans dat is de theorie.

Iemand ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Was gisteravond even op de website van superskoda bezig met een bestelling

En ging om 4 producten die Free Shipping zijn

maar bij het afrekenen en de nota / order gemaild te hebben gekregen zag ik tot mijn verbazing staan dat ik toch shipping kosten had

Nu is het bedrag niet giga ( kleine 3 eurie) maar ze staan er toch ondanks de teksten free shipping

Eens even verder gekeken en nu kwam ik er achter dat ik in totaal gewicht boven de 0,5 Kg ga komen en vandaar die kosten.

Toch maar eens een mail gestuurd naar Superskoda dat dit niet klopt.

En ben benieuwd naar hun antwoord hierover.

Maar voor degene die ook gaan bestellen en alleen free shipping spullen, zorg dan dat je onder die 0,5Kg blijft en kom je erboven dan

lijkt me het beste dan je dan de eerste dag de ene helft besteld en de volgende dag de 2e helft (dus 2 orders er van maakt )

Al zit je dan weer met 2 keer payment cost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervolg:

Had zoals gezegd een mail verstuurd en het lijkt er op dat men bij superskoda ook op zondag werkt.

Want tijdens het schrijven van bovenstaand bericht kreeg ik mail binnen van PayPal met de mededeling dat de shipment cost terug gestort zijn op mijn rekening vanaf superskoda.

Nog geen mail verder gezien van superskoda zelf.

Dus voor degene die bestellen bij superskoda en alleen free shipment , hou je rekening in de gaten en indien je kosten betaald dan even mailen met ze !

Ben wel benieuwd wat je besteld hebt?

Das mooi !

Hebben we in de familie een naampje voor ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D tsja je hebt wel gelijk maar ik mag het niet vertellen

Is voor de volgende M&G

ipv van raden op het forum hier mogen jullie dan ter plekken raden !

Nou is dat niet hartstikke leuk ? B)

aangepast door EdK
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe