Ga naar inhoud

Pioneer AVIC-F930BT - korting voor "Verrassend Skoda" leden


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Voordeel op Pioneer navigatie

Audio, telefoon en navigatie, ze zijn bijna niet meer weg te denken uit onze auto. VerrassendŠKODA-leden profiteren nu van 30% korting op de Pioneer AVIC-F930BT. Dit zeer uitgebreide en complete multimedia/navigatiesysteem is voorzien van een afneembaar bedienpaneel voor diefstalpreventie en kan met een adapterpaneel naadloos in uw ŠKODA-dashboard worden ingebouwd. Wel zo mooi!

post-117-0-54953200-1332494296_thumb.jpg

Specificaties Pioneer AVIC-F930BT

- Royale 6,1 inch monitor

- Geintegreerde Parrot bluetooth handsfree carkit

- DVD-videoweergave

- Audio- en videoweergave, bediening en laadstroom voor een iPod of iPhone via het Pioneer-systeem (benodigde adapterkabel is een optie a € 39,-)

- MP3- en WMA-muziekweergave vanaf een USB-stick

- Kaartdekking West- en Oost-Europa

- Afneembaar bedienpaneel voor diefstalpreventie

- Met de (als optie verkrijgbaar) canbus adapter wordt bediening via een multifunctioneel stuurwiel mogelijk. Bij de Yeti, Octavia en Superb wordt daarmee tevens informatieweergave van een volautomatische airco en/of parkeersensoren via het Pioneer display mogelijk.

De prijs van dit systeem is normaal gesproken € 999,-, maar als VerrassendŠKODA lid betaalt u slechts € 696,-.

Prijzen inclusief inbouw, canbus adapter en montagepaneel

Fabia & Roomster € 965,-

Yeti € 990,-

Ocatavia € 1.029,-

Superb € 952,-

Meerprijs voor auto's met een start-stop systeem € 30,-

Actie loopt zolang de voorraad strekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo geweldig is het Pioneer systeem ook niet.... Ik heb een AVH-3200BT met Avic F-220, wat dezelfde navigatiecomputer is als deze 930BT. Het systeem is op zich nauwkeurig maar de interface is traag. Daarnaast zijn de kaarten niet erg up to date: ik kocht in augustus 2011 de nieuwste versie en die loopt toch nog redelijk achter.

Daarnaast pakt de Parrot carkit de iPhone niet goed op (o.a. caller log) en kan het ding geen Bluetooth-audio aan. Iets dat de nog geen EUR 300 kostende Sony MEX-5800 in onze C1 wel gewoon uitstekend doet....

Je kunt beter investeren in een systeem van Sony (TomTom) of Kenwood (Garmin). Voor de zomer gaat er bij mij in ieder geval een Kenwood in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krap 90 (zonder verzendkosten) euro voor de inbouw en onderdelen om hem compatible te maken? Daar was ik toch meer voor kwijt hoor... Stekkers, canbus module met stuurbediening, koppeling voor dubbele antenne en dan nog de boel loshalen voor GPS en microfoon (en bij mij ook voor USB en videokabels).

Maar dan moet het systeem wel in orde zijn natuurlijk.

Sony bevalt me prima. Wat dingen die ze slimmer zouden kunnen doen, maar overal dik tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe