Ga naar inhoud

Engels Demontagebedrijf


Busje
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een Engels autodemontagebedrijf (sloperij). In onze Honda Civic begint de bekleding van de bestuudersstoel slecht te worden. Wellicht kom ik op deze manier aan een goede stoel.

Ik weet niet hoe ik dat kan opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logica? Onze bestuurdersstoel is daar een bijrijdersstoel of niet soms? Lijkt me wat onhandig als de bedieningsknoppen van de stoel tegen de middenarmsteun aanzitten. :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet alleen de vraag altijd al ter discussie gesteld worden? :doh:

De vraag lijkt me helder en als je hem goed leest staat er eigenlijk meteen in waarom Busje misschien wel heel specifiek op zoek is naar de (bijrijders?)stoel van een Engelse Honda. Zijn bestuurdersstoel is versleten, wat kan je dan beter doen dan een zo gaaf mogelijke Engelse bijrijdersstoel kopen? Die stoel is geheel identiek aan die van hem en zo gaaf ga je hier geen bestuurdersstoel vinden hoor.

Ik vind het totaal geen gek idee!

Alleen moet je er even rekening mee houden dat jouw stoel nu mogelijk in hoogte verstelbaar is en die bijrrijdersstoel mogelijk niet. Gelukkig (kan niet uit ervaring met Honda spreken, maar toch) is het onderstel vaak uitwisselbaar.

aangepast door PC-fre@k
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Busje jouw vraag is een optie

Maar heb je de optie om eens te kijken en te informeren bij autobekleders al overwogen ?

Gasten kunnen vaak in no time de bekleding vervangen en eventueel de onderblekleding ook aanpakken

Misschien ben je dan uiteindelijk nog goedkoper uit dan een stoel vanuit engeland hiernaar toe laten verzenden met het risico dat deze dan ook nog eens niet past !?

Het is maar een idee wat me te binnenschoot hoor, en kan best zijn dat je deze afweging al had gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar zou hij dan niet direct 2 stoelen moeten doen om het een beetje gelijk te houden

Sorry dat is om het even, wat krijg je als je een stoel uit engeland laat komen kwa bekleding en kleurverschil ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet alleen de vraag altijd al ter discussie gesteld worden?

De vraag lijkt me helder en als je hem goed leest staat er eigenlijk meteen in waarom Busje misschien wel heel specifiek op zoek is naar de (bijrijders?)stoel van een Engelse Honda.

Ik stel de vraag niet ter discussie, maar ik vatte dat van dat engelse sloopbedrijf niet zo...

Ik zou vragen naar een sloopbedrijf wat een engelse stoel heeft, niet een engels sloopbedrijf wat een stoel heeft... In mijn ogen toch wel een verschilletje...

Want wie zegt dat een 'gewoon' belgisch/nederlands sloopbedrijf geen engelse auto's zou slopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stoelen die er nu in zitten zijn een soort sportstoelen. Hebben aan de zijkant van die dikke kussens, daar schuur je steeds langs bij in en uitstappen. De bekleding begint daar dun te worden.

Eigenlijk ben ik nog in de orienterende fase, wat het worden gaat weet ik nog niet. Wat Ed zegt klopt ook hoeveel kost de verzending van zo'n stoel?

In NL zal de kans klein zijn om een goede bestuurdersstoel te vinden. En als die er al is zal die zo weg zijn. Ik ben niet de enige die zo'n stoel zoekt. Vandaar de optie voor een Engelse stoel.

Het mag ook niet te veel kosten, de Honda is van 1991, heeft 2 jaar geleden € 1000 gekost. Ik heb er al heel wat aan verbetert. Hij ziet nog goed uit, geen zichtbare roest. Het is een automaat heeft nu 105.000 km op de teller. Net ingereden. :clown3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe