Ga naar inhoud

Yeti34 stelt zich voor (Tevreden duur)


yeti34
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb mij aangemeld bij JD. Ben heel benieuwd. Wat mij erg "stoort" is de vertraging zoals RS had. Ik heb een aantal data aan JD doorgegeven en wacht nu op een reactie. Ik woon overigens ook in Amsterdam en een blauwe heb ik nooit gezien. Ken de kleur alleen uit de folder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat je precies bedoelt met "vertraging", maar dat kan ook heel goed de reactietijd van de DSG zijn. En daar verandert niets aan door de tuning, dan moet je na JD nog ff doorrijden naar de DSG-dokter. Dan heb je helemaal een snelle auto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yeti34, het zou fijn zijn als je nog iets meer over je auto e.d. vertelt en misschien kan je ook je profiel wat verder invullen?

Zoals je misschien al ontdekt hebt zijn hier nogal wat Yeti-rijders onder de leden, waarvan er meerdere ook bij de buren actief zijn.

Dit topic gaat over het voorstellen, graag inhoudelijke discussies in het juiste topic.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. Wat is het verschil tussen dit en het andere forum?

de reden hiervoor zal voor een ieder anders zijn, dus tsja het antwoord zal je zelf gaan geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

en er wordt hier beter geouwehoerd

Sorry hoor maar hier kan ik me geheel niet in vinden, dus ga er van uit dat je voor jezelf spreekt nu ??? :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ???

Kom zeg ben altijd uiterst serieus bezig

Soms met serieuse zaken en soms heel serieus de boel op stang te jagen !

En bescheidenheid past mij wel dacht ik zo !

toch ???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit forum is beter in kennis over (o.a.?)

- tunen

- vcds

Er wordt ook kennis uitgewisseld over niet auto-gerelateerde zaken als bijvoorbeeld

- computers

- fotografie

en er wordt hier beter geouwehoerd

Als méér beter is, ja, dán wordt hier beter geouwehoerd... ;)

Maar ik sluit me aan bij Skoody: dit forum is minder stritk Skoda-gerelateerd en biedt ook ruimte voor andere onderwerpen. Daardoor kunnen de leden profiteren van elkaars kennis. De één weet veel van computers, de ander van audio, weer een ander van boeken, sommigen weten wel iets van juridische zaken, zo is er van alles te vinden hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom! Al helemaal als je een Yeti hebt, nog wel met DSG!!

Sjonge, wat wordt het druk hier. Ben je een weekje weg, het is bijna niet meer bij te houden...

Wat het verschil betreft valt er weinig aan toe te voegen aan hetgeen gezegd is. Het is hier iets minder formeel en dat is soms altijd gezellig! Soms een beetje ge-OH, maar soms ook wel onverwacht veel diepgang van deels gelijksgestemden. Gewoon leuk dus! Maar het is natuurlijk wel een kwestie van wat je liever hebt. Ik vermaak me hier wel met die "vreemde figuren" zoals deze persoon, genaamd Ed:

Ik ???

Kom zeg ben altijd uiterst serieus bezig

die ik (gelukkig) niet herken als ik deze quote lees, of niet Ed :klappen: ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom! Al helemaal als je een Yeti hebt, nog wel met DSG!!

Sjonge, wat wordt het druk hier. Ben je een weekje weg, het is bijna niet meer bij te houden...

Wat het verschil betreft valt er weinig aan toe te voegen aan hetgeen gezegd is. Het is hier iets minder formeel en dat is soms altijd gezellig! Soms een beetje ge-OH, maar soms ook wel onverwacht veel diepgang van deels gelijksgestemden. Gewoon leuk dus! Maar het is natuurlijk wel een kwestie van wat je liever hebt. Ik vermaak me hier wel met die "vreemde figuren" zoals deze persoon, genaamd Ed:

die ik (gelukkig) niet herken als ik deze quote lees, of niet Ed :klappen: ?

Al lezende krijg ik inderdaad het gevoel van een leuke club. Gezellig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe