Ga naar inhoud

IBV's Superb


IBV
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag was het dan zover. Met mijn Kia Sportage naar de dealer en mijn Superb ophalen.

foto's bij de dealer voor de showroom.

Effe uitleg en daarna eerst maar eens voltanken. Vervolgens wat meer foto's en toen op naar Maastricht voor een seminar.

Man wat rijdt dat super zeg.

De eerste 200 kilometer zitten er op.

Op onderstaande link de foto's

http://www.skodaforu...87-ibvs-superb/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel weer grappig. Het is een fraaie auto, alhoewel ik de combi mooier/praktischer vind.

Maar die kleur, neuh, niks voor mij. Ik heb 'm ook in het echt gezien, vind het helemaal niks.

Zo zie je maar, hoe smaken verschillen....

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de kleur beter tot z'n recht komt met de chromen lijsten om de ruiten. Maar dat vind ik persoonlijk voor de Superb eigenlijk wel een soort van must. Maar goed, ook dat is smaak. Ondertussen zie ik m'n lava blauwe Superb nog steeds graag naast het huis staan en zo is IBV ook erg blij met zijn bolide.

Gisteren reed ik achter een S2 (niet combi) en die auto maakte een brede indruk terwijl ik de combi als je er achter rijdt wat meer gedrongen vind ogen (smaller). Daarmee vind ik de Sedan eigenlijk mooier dan de combi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken verschillen gelukkig inderdaad. Ik heb zeer bewust ervoor gekozen om geen chroom op de wagen te nemen. Ik vind hem veel strakker ogen zonder en houd daarbij maar voor ogen dat hij ook ontworpen is zonder chroom. Dat breekt alleen maar de lijnen die de ontwerper in gedachten heeft gehad.

Daarbij vind ik, maar ook dat is weer een kwestie van persoonlijke smaak, dat met name de donkere kleuren beter af zijn zonder chroom en de lichte kleuren juist wel die accenten en gebroken lijnen kunnen hebben om beter tot hun recht te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij niet, gewoon puur esthetisch. Net als zo'n gewrapte auto en dan met matzwarte velgen, prachtig!

En wel handig lijkt me, heb je een krasje, plak je er gewoon een nieuw stukje op. Poetsen hoeft ook niet, alleen wassen. Of is dat te simpel gedacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie auto hoor, en hoewel ik een satin grey fabia combi heb zou ik een rosso superb sedan ook zeker niet afslaan :P

Zou leuk zijn als je bij de M&G aanwezig kan zijn (zag dat je de lijst al had ingevuld), kan je de Superb meteen showen samen met Snelle zijn wagen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De donkere kleuren ogen sowieso een stuk luxer dan de lichte. Daardoor hoeven ze het chroom niet te hebben, al voegt dat nog een stukje luxe aan de afwerking toe. De lichte kleuren hebben dat chroom al sneller nodig omdat het contrast met de zwarte onderdelen te groot is.

Mooie auto verder, ik zie ze steeds vaker rijden.. Maar dat is omdat ik er ook op let, hopelijk rijd ik zelf over een week of twee ook in zo'n machine!

De combi vind ik ook superb-mooi, mooier dan de sedan.. Maar die is dan wel een stukje duurder, zowel in prijs als in bijtelling! En voor bijna 100 euro per maand kan ik leuke andere dingen doen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe