Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Hier nog een optie om de ramen te laten ontdooien als ze eens een keer zijn bevroren. En voor de hele grote koukleumen onder ons, hij schijnt ook nog te gebruiken te zijn in een slaapzak. Volgens mij het nadeel is dat je telkens voor het rijden die zuignappies weer moet verwijderen. Maar ja wat ik als nadeel ervaar kan een ander weer niet zo ervaren. http://www.conrad.nl...=Mail&insert=NB
  2. lagers van skatebordwielen
  3. Voor degene die veel in de auto door het land zitten en al die koffie van de klanten wel eens beu is Wel hier dan de espressomachine voor in de auto. Genieten van je espresso met een mooi uitzicht vanuit de wagen.............wat wil je nog meer ? verdere info: www.handpresso.nl En ook op vakantie voor onderweg waarschijnlijk een handig apparaat
  4. waarschijnlijk euro's
  5. EdK

    Lekkere muziek?

    en toen werd je nog mistroostiger ?
  6. EdK

    Hill Hold

    net even hilhold ingesteld en maar weer terug gezet in oude setting Na de instelling op hilhold gezet te hebben kreeg ik in maxidot de melding Error ESP Dus of er moet nog ergens anders wat ingesteld worden of het gaat niet werken op deze Yeti om wat voor reden dan ook
  7. 14% bijtelling ?
  8. Tsja Skoody ik had al zo'n voorgevoel Ik zag dat leuke koppie dat waggelende kippekontje en het eerste wat in me opkwam was " die kan niet zingen" Of generaliseer ik nu te erg ???
  9. Ohhhh, tsja had dat dan meteen gemeld ! Had ik me speakers ff aangesloten op de PC
  10. EdK

    Zonnepanelen

    http://www.remeha.nl/productoverzicht/zonneboilers/ Remeha ketels hadden / hebben bij mij een heel groot streepje voor en daarna de Bosch Remeha kwam ik industrieel regelmatig tegen in cascade in kantoorpanden / fabriekshallen in combinatie met luchtbehandeling en regelkasten. En waar je bij andere ketelmerken vaak zat te klooien met losse printjes of kastjes om de aansluitingen die je nodig had te realiseren heeft / had de rameha deze gewoon standaard in zijn ketel zitten waardoor ze veel gemakkelijker en zoder enige problemen in een GBS systeem te integreren waren.
  11. Maar ze blijft waggelen dat waggelkontje. En als ze nou ook nog eens echt kon waggelen met dat kippekontje
  12. EdK

    Zonnepanelen

    Het is dat ik een drukke week achter de rug heb, maar anders zou ik op me knieen voor je gaan om je schoenen te poetsen..................pffffffffff
  13. EdK

    Zonnepanelen

    Pfffff doe je je best krijg je nog op je .......
  14. Wel bij de buren is er nu een Yetirijder die ze heeft ontvangen en ingebouwd Maar helaas alleen foto's van het resultaat en niet van de lampen met eventueele toebehoren . En Superskoda al gemaild ( een twee weken terug ) om foto's te mailen van het product of op hun site erbij te plaatsen, maar helaas tot heden geen reactie gehad Misschien als er meerdere mensen van hier met superskoda mailen dat het dan wel gaat gebeuren Had nog wel de link van het forum erbij gezet in de hoop dat dit zou helpen
  15. EdK

    Zonnepanelen

    http://www.boschcvke...arsystemen.html Bosch-solar broch.pdf Deze site al eens bezocht , en PDF bekeken ?
  16. Natuurlijk komt die er in de 20% telling Ze kunnen niet achterblijven ! 14 % zal nog wel ff duren!?
  17. waggelkontje ist
  18. Hoeft niet hoor, kan wel een ombouw gehad hebben. en voor 36K heb je wel een heel erg mooi aangeklede O3 hoor.
  19. zijn al weer niewe foto''s van de O3 gesignaleerd hoor En smoelt erg goed, mits je door de camuflage delen heen kan kijken
  20. De reden van het tegenspreken komt hiermee naar boven. En Skoody je moet toch toegeven dat dit een heellllll belangrijke reden is ??
  21. volgens mij is het een postzegel van een trailer en kan ik er een brief mee verzenden ! ?
  22. EdK

    Zonnepanelen

    En Ronald informeer ook eens bij je gemeente of er actie's lopen of er aan komen Dan pak je vaak buiten de rijkssubsidie om ook nog een korting cq gemeente subsidie op de aanschaf In zaanstreek is dit een paar jaar geleden ook geweest dus rijks en gemeente subsidie en door de collectieve verkoop die er van werd gemaakt was de inkoop versus verkoop ook nog een aantrekkelijker.
  23. Heb nog geen stofzuigerzak in mijn Yeti gezien hoor Hobbel Wel aanzuigfiltertje bij de vacuumcleaner.
  24. tsja dan houd het op met raden voor me Zat nog ff aan zo'n plastic citroen te denken die je vroeger had Maar die ist niet ?
  25. dan blijft Lada over
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe