Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Dan zt ik welliswaar weer aardig warm en dus in de goede richting te denken ?
  2. Wel en toch ben ik blij dat je die fransen een beetje helpt hoor Frank. Gaat al zo slecht met hun PSA fabrieken, dus ze kunnen elk dubbeltje dubbel en dwars gebruiken. Maar na mijn 206 en 2 service beurten en hierna willen inruilen op een nieuwe 206SW toendertijd had ik het helemaal met ze gehad Maar als leaserijder heb je hiermee minder van doen
  3. Binnenkant ook wit of is t daar wel bruin ?
  4. Ach we nemen je het niet kwalijk hoor, een ieder maakt wel eens een foutje in zijn leven.... Maar waarom dan niet in een rode kleur ? Dat wit is zo gewoon
  5. had je dan wel te kiezen ?
  6. Op jou dat je toch gaat voor die Octi 3
  7. heb je daar ook een foto van Skoody ?
  8. Ach vroeg of laat was hij toch ergens tegenaan gereden. Alleen is het nu wat eerder gebeurd, en gevolg dat hij vanaf heden waarschijnlijk wat bedachtzamer gaat rijden. Misschien dat zijn petjes gedrag nu dus eerder is gestopt...
  9. Wat een mens niet doet om wat nieuws te krijgen.... Maar ik mis wel de niet nette woorden die je zeker hebt geuit. Maar goed het is balen en je doet er helaas niets meer aan.
  10. EdK

    Lekkere muziek?

    Phil collins was toen nog genesis
  11. EdK

    Reservewielkit

    Sommige mensen kunnen alleen goed horizontaal schrijven met lijntjes. Maar de mods gummen de lijnen vandaag wel even weg hoor
  12. Fijn die webwinkels, lang leve de winkels in me woonplaats. Persoonlijk contact met de verkoopster die me precies verteld wanneer het er is. En ja wel iets duurdet uit misschien maar ook dat gaat niet altojd op is me ervaring
  13. Sorry geen tijd ! Dus neem maar over.
  14. of precies 2 minuten nadat ik van het toilet afkwam en weer was bijgekomen van die inspanning zou ook kunnen.
  15. Pfffffffffffffff.wil je niet zo vloeken.......... gtst jakkie
  16. Voor wat ? Maar wees gerust toen ik bovenstaand schreef zat ik alweer thuis. Maar 13.30 vertrokken uit WTC Leeuwarden en 16.15 op Zaandam
  17. Ik heb net een rit van Leeuwarden naar Zaandam achter de rug met een dubbel as aanhanger met een last erop van 3 mtr. Wel grootste deel maar 50Km per uur kunnen rijden omdat harder niet verantwoord was. Sommige plekken was één grote ijsbaan
  18. Mac , Richard geeft al aan dat hij geen dakrails heeft op zijn fabia. dus heeft de standaard gootdakbeugels zeg maar , nodig
  19. @laagvlieger dus toen maar rechtsomkeert weer de fabriek ingestapt ?
  20. Luiwammes
  21. EdK

    Ik hier?

    Weer een echte skodarijder erbij. Welkom hier.
  22. Altijd al goed bezig !
  23. Ja je zal de gehele bekleding behoren te verwijderen ! En als je pech hebt dan zit de speaker in een kunstof huls vast gepopnageld en deze zal je dan ook moeten losboren. Maar met mooi weer en aangename temperaturen een leuk klusje om te doen
  24. Skoda dealers Halfords op de koog zitten ook nog 2 automaterialen zaken waarvan één het merk thule verkoopt en nog een B merk Die 2 zaken zitten op hoogte van het TinQ pompstation http://www.thule.com/fitguide/default.aspx?Language=nl-NL&Market=NL
  25. in algemeen word uitlezen niet berekend, maar dit kun je altijd van te voren aan balie vragen wat de kosten zijn voor uitlezen en indien iets gevonden wat reparatie kosten zijn.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe