Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Yeti 4x4 ik heb dit topic van je naar onderhoud verplaatst daar je het in wie ben ik had geplaatst en zoals daar staat is dat topic puur en alleen om jezelf even voor te stellen. Daar wij dit zeer op prijs stellen dat je jezelf voorstelt zien we dat alsnog in "Wie ben ik "gebeuren Mvg de Mods
  2. EdK

    Het Nieuwe Rijden

    ja als ik toch nog te hard aankom en de voorganger niet wil kussen omdat ik dan zelf ook schade heb, ja dan rem ik anders geheel niet.
  3. EdK

    Het Nieuwe Rijden

    Ach vlak voor een rotonde heb je vaak ook al de doorgetrokken streep en dus heeft tegenoverliggend verkeer geen belemmering want je moet er toch al achter blijven. Maar mag ook graag uitrijden voor rotonde en kruising en als er zo één voor me zit zie je dat al aankomen dus anticipeer je daar gewoon op. Dus dan heb je ook geen ergenis want je hebt je aangepast aan de situatie. Vandaar dat ik me geheel kan vinden in het bericht 7 van captain hook.
  4. EdK

    Het Nieuwe Rijden

    Tsja dan zet je de snelheid vast met de CC op je voorligger en je kunt relax doorrijden en zuinigggggg
  5. EdK

    Kleine Deukjes Dag

    krijgen krijgen...... wat is de premie ?
  6. EdK

    Het Nieuwe Rijden

    neeee geeen vleeesssss en kippen meerrrrrrrrr, pleaseeeeeeeeeeee
  7. Wel Busje een accu meeting is echt een moment opname want hij kan goed zijn tijdens de meeting maar de volgende dag evenzogoed ervoor zorgen dat je wagen niet meer start. En meten ze dat hij defect is dan heb je dat zelf daarvoor vaak al gemerkt met starten dat dat niet meer zo lekker gaat. En remschijven meten is met een schuifmaat ook makkelijk zelf te doen hoor, alleen om om die buitenrand heen te meten moet je twee blokjes hebben en daar de dikte van weten en dat weer aftrekken van de gemeten waarde. En dan weet je precies hoeveel mm dik de schijf nog is.
  8. Jammer dat ze de achter ruit wisser voor de Yeti niet verkopen.
  9. Wel ik ken een Yeti rijder hier op het forum die ze toch niet gebruikt en ze eigenlijk onzin vind. Misschien dat we die kunnen gebruiken, en van het geld kan hij dan weer een CC kopen......... Of wou hij dat nou ook weer niet..... Maar goed
  10. wel laat ze maar langslopen met hun zomerse outfit
  11. ach even in wat bubbeltjes fulie wikkelen en zo in velg leggen. beschadigd de velg niet en heb je bij lekke band meteen iets om op te zitten met je goede broek
  12. wis was installatie erbij
  13. Vind hem erg makkelijk voor als er weer een schone dame achterlangs loopt en niet op spiegels te zien is
  14. Cyrus dat schijnt er aan te liggen waar je woont. Wij in ons vlakke landje zetten hem inderdaad horizontaal
  15. Tsja dat begrijp ik ook nog wel dat het op zelfde wijze moet als dat hij eruit is gekomen. Maar hiermee heb ik geen antwoord op de vraag of de filters stroomrichting gevoelig zijn zoals met veel filters ( niet alleen wagens) het geval is
  16. EdK

    Hallo!

    Welkom en het zou leuk zijn als je inderdaad met ons allen je kennis en ervaringen wil delen.
  17. Had het filter trouwens nog een stroomrichting aangegeven mrt bv een pijl ??
  18. En laat nu net dit het duurste gereedschap tegenwoordig te zijn....
  19. Jaap allereerst welkom hier op het forum Heb je bericht als eerste overgeplaatst naar de juiste rubriek Daar je het nu hebt geplaatst in "wie ben ik"en dit topic is puur en alleen om je in voor te stellen. Dus zou fijn zijn als je nogmaals een bericht plaatst in "Wie ben ik "en je je daar voorstelt Mvg, de Mods
  20. EdK

    fotografie

    welke van de twee apen ??
  21. Anterra is één van onze leden hier en kun je altijd per PB benaderen
  22. Erik ik denk even dat dit niet relevant is. Punt is dat ze zo worden verkocht en dat veel mensen hem zo hebben aangeschaft en nu blijkbaar met een probleem zitten omdat hun diesel alleen maar voor korte plezier ritjes worden gebruikt. Met alle gevolgen van dien, en dan zou dus een oplossing kunnen zijn ( ik zeg zou kunnen) door in handbediening over te gaan om die roetprop te verwijderen. En moet daarvoor dat blok warm gedraaid zijn etc ......... wel so be it. En tsja waarom koop je het dan ??? Wel er zijn mensen die alleen kijken naar een aanschaf prijs en de luisteren naar de mooie praatjes van een verkoper in een mooie showroom en verdiepen zich niet verder in wat ze gaan kopen. Maw ze kijken alleen naar een prijskaartje de kleur en mooie velgen van hun wagen. Geld toch ook voor jou met je handbakkie en benzine blokkie ?
  23. Ja diesel en weinig Km is dan misschien niet een goede combinatie maar ze worden wel verkocht en degene die ze gekocht hebben zitten dus wel met een probleem. En hier word in algemeen een diesel gekoppeld aan veel kilometers rijden En dit heeft voor grootste deel te maken met het omkeerpunt in de financiën in vorm van wegenbelasting etc In België wordt hoofdzakelijk juist diesel gereden omdat ze daar het belachlijke belastingstelsel van die ollanders niet hebben. En vandaar uit lezend en redenerend is dus de enige oplossing voor degene die zo'n diesel hebben met roetoppropper en weinig Km rijdend dat ze dus om de zoveel Km manual moeten rijden en ff hoog (hoger) in toeren zouden moeten rijden om die roetproppen te verwijderen. En is dat gelukt dan kunnen ze weer over naar de auto luie rijstand van de DSG
  24. EdK

    fotografie

    Heb een mooie flashshow hier op me lappietoppie met win 7 hoor. Enne Win8 , marco is er een beetje mee te werken ? Ik vind het helemaal noppes dat Win8
  25. Ja maar menno jij hoeft het ook niet omdat je een benzine blok hebt en geen diesel. En men heeft volgens mij in combinatie met de DSG / Diesel nu juist het probleem volgens mij. En daar ligt volgens mij dus het punt dat er hier antwoorden / opmerkingen staan die vanuit eigen ervaring staan met een benzine motor of indien met diesel maar dan met veel Kilometers makend per dag. Maar in combinatie van een diesel en weinig kilometers makend zou dus de oplossing kunnen wezen dat je dus manual schakelend gaat rijden en dus hoger in toeren om die opgepropte roet te verwijderen. Sjonge jonge ben ik blij met me schakelbakkie met 6 versnellingen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe