Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    ruitschade

    Ach wie gaat die tolheffing controleren ?
  2. Welkom hier en je gaat zeker genieten van je Skoda. En een bijdrage is altijd welkom net als jij dat bent.
  3. EdK

    ruitschade

    doe mij een lol zeg
  4. Uit het album: EdK zijn Yeti

    Na ze lange tijd op buro aangestaard te hebben konden ze er nu eindelijk dan op.
  5. EdK

    EdK zijn Yeti

    Mijn yeti die sinds 4-12-2010 in mijn bezit is
  6. Na de winterbanden verwijderd te hebben de zomerbanden erop gezet te hebben en de wielkappen met het nieuwe logo geplaatst te hebben. Eens de VCDS kabel erbij en na met de gegevens van Sodela erbij de instelling aan kunnen zetten. Geen verdere meldingen of errors dus nu maar kijken of ik het ga merken met het rijgedrag...... Na deze instelling nog even de winterbanden gereinigd en opgeslagen op de velgenboom........... en dat de volgende winter maar lang mag wegblijven.
  7. EdK

    Superskoda gadgets

    affijn de velgkappen zitten er nu dan eindelijk op, reden dat zo lang heeft geduurd is de lange winter periode... Maar goed hier het resultaat en nu nog met knap weer de gril met de strips beplakken
  8. nu ook voor de Yeti het nieuwe Skoda Logo voor de voorkant. http://www.superskod...-Autoas-product nu nog wachten op de achterzijde
  9. EdK

    ruitschade

    YEPPPPP
  10. affijn oude fiets wegbrengen als oud ijzer en aluminium en de praxisfiets is nog goedkoper.......
  11. EdK

    ruitschade

    een ding is zeker , al scheurt hij tot 50 cm die scheur...... hij zal nooit op je schoot belanden in stukjes. Daar is t namelijk veiligheidsglas voor. Dus ja je zal je waarschijnlijk ergeren, maar je komt er veilig mee thuis En frontale winddruk op de raam zorgt er ook voor dat hij verder kan doorscheuren
  12. EdK

    Cornerlights

    Theoretisch gezien moet het lukken , maar in de praktijk is er altijd de kans dat het uiteindelijk niet mogelijk is. Reden ervan kan bv wezen dat Skoda in de fabriek er nu net een andere module inbouwd waardoor het uiteindelijk toch niet mogelijk is. Hoe er achter komen ? Als je uiteindelijk de Yeti hebt hem eens aan een VCDS kabel hangen met de laptop en kijken ( uitlezen ) wat de mogelijkheden zijn. En naar een dealer (garage) gaan hiervoor loopt vaak uit op een teleurstelling. Vaak kunnen zijn het niet of weten niet eens hoe ze het moeten doen. Ook niet als je de voorbeelden vanhier met VCDS meeneemt, hun systeem werkt anders dan VCDS.
  13. EdK

    ruitschade

    tsja krijg je met dat bumperkleven.
  14. EdK

    ruitschade

    Kan natuurlijk wel in buitenland gedaan worden , maar hoe zit het dan met garantie indien deze niet goed is geplaatst en bv gaat lekken ?? En je wagen keren zodat de voorruit uit volle zon is kan soms een simpele handeling zijn. Maar tweede in korte tijd......... is deze scheur ontstaan uit steenslag ? of is raam er gewoon niet goed ingezet bij de firma CG ? Maw bv onder spanning gemonteerd ? want dan zou het garantie kunnen worden met CG
  15. EdK

    ruitschade

    gewoon laten zitten. geen verwarming aan op voorruit. en je raam gaat er echt niet uitkomen hoor. en zolang het niet in je rechtuit rijden zicht zit is er verder niets aan de hand en haal je nederland over 2 weken nog makkelijk
  16. EdK

    Even voorstellen

    Edwin allereerst welkom hier op het forum enne heb je hem nieuw of tweede hands aangeschaft ? en hoe lang moet je nog wachten voor je de eerste Km erin kunt gaan maken ?
  17. EdK

    Handige Links

    http://skoda.workshop-manuals.com/ manuals online van diverse skoda modellen
  18. EdK

    Skoda manuals online

    http://skoda.workshop-manuals.com/ Voor diverse modellen van Skoda kun je hier afbeeldingen bekijken van hoe iets is te (de)monteren van je wagen.
  19. EdK

    Humor

    tsja ze benne niet allemaal simply clever natuurlijk in de VAG stal
  20. EdK

    Hallo

    Welkom hier Tim En ik denk dat je ook hier één van de eerste bent met een Rapid Maar goed één moet de eerste zijn en ik heb hem onlangs bij mijn dealer zien staan en het is zeker geen verkeerde wagen. Wel op superskoda.com kun je eens kijken voor wat opluister dingen, maar ook daar merk je dat de Rapid er nog maar net is en dat het aanbod nog karig is tov de andere modellen.
  21. EdK

    Handige Links

    http://www.diamondolie.nl/ voor merkolie maar iets betere prijzen link komt van lid Buster
  22. oja met een blonde dame van rond de 40 jaren op de motorkap in haar bikini ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe